Faturasız / Faturalı Kota sorununu beraber çözelim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
murat.122a

murat.122a

Üye
    Konu Sahibi
Kota sorununu beraber çözelim
Bildiğiniz gibi 3g geldik ten sonra kotalar
yetmemeye basladı hep beraber bu kota
sorununu dile getirirsek kotalar artar eskiden
konusmak çok pahalıydı simdi çok ucuzladı
internet kotasını artırmaları ancak sikayet ve
istek olursa olur mail lerle ve forumlarda ve sikayet sitelerinde yazalım ttnet nasıl kotayı
kaldırdı bunlarda 30gb verseler 96kilobit hızı 512
kilobit e çekseler yeter gelin birlik beraber olalım
ve kotalar yükselsin Avea,vodafone.Turkcell
hepsine gönderelim
 


murat.122a

murat.122a

Üye
    Konu Sahibi
şikayet edelim internet kotaları az diye
 
Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
kota aşımından sonraki hızları yükseltseler iyi olur. 3G'de 96-128 Kpbs hızla bağlandıktab sonra yemişim 4,5G'sini.
 
  • Beğen
Tepkiler: phasan
murat.122a

murat.122a

Üye
    Konu Sahibi
Hep beraber sikayet edelim ben hergün BTK ya hızlar 1megabit olsun diye sikayet ve öneride bulunuyorum sizde öneri ve sikayet edin Hersey btk nın elinde çok şikayet olursa yaparlar
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Yıl olmuş 2016 hala
500mb gibi komik kotalar var

Bence en az 5gb den başlamalı

Heleki 4G de 2 gb falan dayanmayacak
Hd kalitedeki filmi 5sn indirsem neye yarıyacak kota yetmiyor

Yani 4G den sonra 50gb bile az gelebilir
 
murat.122a

murat.122a

Üye
    Konu Sahibi
destek verin her okuyan btk ya sikayet de bulunsun hız, kota lardan
 
ÇaRşI 2387

ÇaRşI 2387

Üye
Tam destek :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

haydaravısyon
Cevap
3
Görüntüleme
5K
PremiumWork
OnsLaughT
Cevap
0
Görüntüleme
938
OnsLaughT


Üst Alt