Bu olgu ile düşünürseniz, korsan herşey ucuz öyleyse herkes korsan almalı, para verenler enayi nasılsaama bazen korsan daha iyi oluyor
ben summer hıt albümü alcakdım gittim 23.500 dedi
2 milyona aldım üstelik içinde 100 tane parça daha vardı
ablam 15 milyon para verdi tarkan ın albümünü al diye 12.500
korsan aldım 1.5milyon direk pc ye yükledim attım cd yi
orjinal olsa illa cd yi takcan pc ye
Yani fikir ve sanat eserinin sahibine saygısızlık olmus oluyor. Hepimiz kullanıyoruz muhakkak ki 100% lisanslı kullanıcı olan yoktur ama mesela parasını hakettigini düşündügüm yazılımlar da lisanslıdır bende şahsen. Herkeste de maddi imkanları boyutunda olursa çok iyi olur. sence iyi birşey mi mesela sahte sen......
sunuda bılmenı ısterım ben kımseyı taklıt etmem cunku kendımı ıspatlamak gıbı bır yarıs ıcınde degılım dunya umrumda degıl 

bu doğru aslındaNegative Lisanslı ürün satısları, yeni bulusları ve girişimleri ortaya çıkaracaktır.

