Kopya Çeken Öğrenci....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Kopya Çeken Öğrenci....
Öğretmen:Kopya mı Çekiyorsun sen ?
Öğrenci : Yok Hocam Bilgilerimi Tazeliyorum

Öğretmen : O elindeki Ne yavrum..
Öğrenci : Hiç Hocam Alış Veriş Listesi

Öğretmen :Evladım Sen Kopya mı Çekiyorsun ?
Öğrenci : heee Çekiyorum Bi Sakıncası mı var ?

Öğretmen : Evladım Elindeki Kopyayı Bırak
Öğrenci : Hocam Siz Üniversite de Bu Durumda Kopyayı Veriyormuydunuz Yoksa İnkar mı ediyordunuz ?

Öğrenci : Hocam ARkadaş Kopya Çekiiyooor
Çeken Öğrenci : Sen Çekemiyorsun diğe Kıskanıyorsun dimiiii
Öğretmen : İşime Karışma Ben Yakalarım ...

Öğrenci : Hocam Siz Üniversitede Kopya Çekiyormuydunuz?
Öğretmen : [Kızarıklık İçinde]Evladım Önündeki Kağıtla İlgilen

Öğretmen : Ali Elindeki Kopya Kağıdını Masa Üstüne Bırak ve Ellerini Tahtaya Yasla
Öğrenci : Oldu Başka İstersen Mekikde Çekeyim..

Öğrenci : Hocam Kopya Çekebilirmiyim.
Sınıf Toplu Halde : Hocam Lüüüütfeeeeennnnnnn
Öğretm en : Yok daha neler
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Güzel
 

Dawn

Emekli Yönetici
kopya çekmek sanatır ama bizim haca sanattan anlamıyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...