kopartan yazılar


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Romantik Prens

Romantik Prens

Üye
    Konu Sahibi


İyi ki düğünümüzü Belçika'da yapalım demişsin
Goncagül
- Güzel oldu, değil mi Muhittin?
- Evet canım, herkes dışarda evleniyor, bizim neyimiz eksik?
- Beni kırmadığın için teşekkür ederim.
- Sen istersin de ben yapmam mı bitanem?
- Muhittin, sana geçmişimle ilgili bir şey anlatmak istiyorum.
- Önce duvağını çözseydik Goncagülüm.
- Çözeriz, dur bi... çok önemli bu.
- E, ama sırası mı şimdi? neyse, anlat bari.
- Ben küçükken tecavüze uğradım.
- Çok üzüldüm bebeğim. Ama şu an kendini iyi hissediyorsan önemli değil. -
Şimdi iyiyim de bunları bilmen lazım.
- Yakınlarından biri tarafından mı?...
- Yok, bi bakkal vardı bizim mahallede...
- Bakkal mı?
- Evet. Elma şekeri satıyordu, güzel çikolatalar filan.
- Eee?
- İşte, bir gün bana, Tarık depoya gelsene dedi.
- Tarık kim?
- Anlatacağım bir tanem, sakin ol bi.

*MİT*

*Bilim adamları,
birgün mağarada yaşı*
*1.582.903 olan bir
İnsan fosili bulur, bu fosili
istihbarat
teşkilatlarını*
*sınamak*
amacıyla kullanma*
kararı alırlar.*
*Önce Japon
istihbaratı mağaraya girer ve 15 dk sonra dışarı
*çıkıp*
*derler*
ki;*
*Bu fosilin yaşı
1.400.000 ila 1.600.000**
*arasında...*
*Daha*
sonra CIA girer ve
12 saat sonra baya bi havali* *
şekilde*
*çıkarlar.*
*Bu fosilin yaşı
1.500.000 ila 1.600.000*
arasında*
derler...*
*Hemen ardından KGB
girer ve sırf Amerikalılara inat
İçerde 2
*gün*
*kalırlar.*
49. saatte çıkar
derler ki;*
Bu fosilin yaşı
yaklaşık olarak 1.550.000 ila* *1.600.000 *
*arasında...*
En son olarak bizim
MİT girer. Aradan bir hafta* *
geçer*
*mağaradan*
*ses*
yok, 1 ay*
olur ses yok, 1.5 ay
olur ses yok. Mağaranın*
*dışında
*bekleşen
gazeteciler*
*daha fazla
beklemeyip içeri girerken*
*bizimkilerden* >
biri*
çıkar dışarıya...
Yaka paça*
*dağılmış gömleğin
yarısı dışarıda...
*Sigarası için *
*bir ateş ister,
sigarasını yakar, o sırada*
gazeteciler*
heyecanla;*
*İçeride çalışmalar
nasıl efendim? Fosilin*
yaşını*
bulabildiniz mi?* *Bizimki sigaradan
bir fırt çeker
*ve;*
*Fosilin*
yaşı tam olarak
1.582.903 der.*
Bunu duyan
gazeteciler şaşkınlıkla*
*sorarlar**
*Nasıl*
başardınız bunu,
fosilin yaşını tam olarak nasıl*
tahmin*
*ettiniz?*
*Bizimki sigaradan
derin bir nefes çeker ve*
derki;*
Zor oldu ama

"Konuşturduk pe_evengi






>>> >TÜRK TELEVİZYONLARINDA UNUTULMAYAN ANLAR !!!

>>>> >------------------------------------------

>>>> >Kahramanımız 'Seda SAYAN' yine bi sabah elleri belinde,
>>>> >programını sunuyor. O sırada bi canlı bağlantı olur ve...
>>>> >Seda SAYAN:
>>>> >AAloooğğğ kiminle görüşüyoruz ?
>>>> >Ben Mustafa
>>>> >Naber lan Mustafa ?
>>>> >Nerden arıyosun bizi Mustafa ?
>>>> >Şişli'den.
>>>> >Ne iş yapıyon lan Mustafa?
>>>> >Belediye başkanıyım...
>>>>(Mustafa SARIGÜL)

>>>> >-------------------------------------------------

>>>> >İsmet Badem bir basketbol maçında seyircilerin
arasına çıkar ve bir kızla röportaja başlar.
>>>> >Badem: sizin gibi güzel bayanları salonlarda
görmekten çok mutlu oluyorum. Basketbola bu ilgi nereden?
>>>> > Kız: ben Efes kızlarından biriyim zaten.
>>>> >Badem: Aaa öyle mi çıplak değilsin ya tanıyamadım.
>>>> >Bu diyalogdan sonra anlatım masasında olan Murat
Murathanoğlu kopmuştur ve ekranları başında izleyen milyonların söylemek
>>>>istediklerine
>>>> >tercüman olmuştur.
>>>> >Murathanoğlu: Ya İsmet bi de sana bu iş için para
veriyorlar değilmi?

>>>> >----------------------

>>>> >Esra Ceyhan'ın programında da böle anlardan çok
yaşanmıştır şöyle ki, yeni piyasaya çıkmış birini konuk etmiştir Esra
hanım, sohbet ederler, Esra hanım her zamanki gibi başlar,
kasetiniz çok güzel olmuş geçen hafta aldım evde arabada her yerde
dinliyorum demesi üzerine yeni cıkan kişinin kasetim daha çıkmadı haftaya
çıkacak demesi...

>>>> >--------------------------

>>>> >Müslüm Gürses filminden bir sahne; Müslüm Gürses kadını
>>>> >kollarından tutmuş sarsa sarsa sormaktadır;
>>>> >Müslüm: Seviyor musun?
>>>> >Kadın: Hayır!!
>>>> >Müslüm: Seviyor musun?!!!!
>>>> >Kadın: Hayırrr!!!!!!
>>>> >Müslüm: Seviyor muusuunnnnn!!!!!!!!
>>>> >Kadın: Eveett!!
>>>> >Müslüm: Yalannnnn!!! (deyip kadına bir
>>>>tokat atmıştır)

>>>> >--------------------------

>>>> >Sokakta kurban kesen insanlarla röportaj yapan NTV
muhabirinin bir vatandaşımızla yaşadığı diyalog:
>>>> >-Burada sağlık açısından elverişsiz koşullarda
beklettiğiniz bu etleri yemeyi düşünüyor musunuz?
>>>> >-Yok, bacım, eşe dosta dağıtacağız.

>>>> >-------------------------------

>>>> >Jean Claude Van Damme'ın BBG evine girmesi. Akabinde
oradaki bir yarışmacıyla diyalogu:
>>>> >Jean Claude Van Damme: Do you speak english?
>>>> >03 hede: maybe

>>>> >-----------------------------------

>>>> >Reha Muhtar'ın tavanda yürüyen sirk cambazı ile
konuşurken ekranda kendi görüntüsünü ters çevirtmesi ve röportajı 2-3
dakika boyunca baş aşağı yapması

>>>> >-----------------------

>>>> >Mustafa
>>>>Denizli'nin ATV de bizim stadyumu sunduğu dönemdeki
>>>> >hakemliği yeni bırakan Erman Toroğlu'nu anons ederken
"tartışmasız Türkiye'nin en büyük düdüğü" demesi Erman Toroğlu'nun
afallaması.

>>>> >----------------------------

>>>> >Bir Cevizkabuğu programı, konuk Zekeriya Beyaz
>>>> >ZB: Şimdi, sayın cevizkabuğu...
>>>> >HC: Cevizoğlu efendim.

>>>> >-------------------------------
>>>> >Reha muhtar telefondaki adama fırça atıyor.
>>>> >-Bütün bunları nasıl yaptın ha? cevap ver??
>>>> >-Bakın efendim şöyle izah edeyim...
>>>> >-Sus konuşma, hala utanmadan izah ediyorsun.. cevap versene??!
>>>> >-......??

>>>> >----------------------------------

>>>> >Arena'da Uğur Dündar'ın fırın sahibine "bakın
beyefendi tavanı yok buranın, pislik götürüyor burayı, bu böcekler nereden geliyor peki
>>>> >temizse?" diye sorduğunda "bu böcek nerden geliyor biliyor musunuz
>>>> > Uğur Bey siz eğitimli insanlarsınız bu böcek ülkemize ilk
kez Afrika'dan muzun içinde geldi" diye cevap verdiği an.

>>>> >---------------------------

>>>> >Reha Muhtar: kaza nasıl oldu anlatır mısınız?
>>>> >Mağdur (kaza sonrası yatakta yatmaktadır ) : kamyon
karşı yoldan bizim taraf geçti ve kafadan çarptı.
>>>> >RM: Peki o sırada ne düşündünüz?
>>>> >Mağdur: Valla pek bir şey düşünemedik Reha Bey.
>>>> >RM: Anlıyorum ama o sırada düşündüğünüz ilk şey neydi?
>>>> >Mağdur: Bir şey düşünemedik, zaten çok kısa sürede oldu.
>>>> >RM: yani efendim, o orta şeridi aşıp üstünüze
gelirken, aklınıza ne geldi?
>>>> >Mağdur: Hatırlamıyorum.
>>>> >RM: Peki
>>>>efendim.

>>>> >------------------------------------

>>>> >Acun firarda programında, Acun'un yurtdışında bir
barda önüne gelen kıza sarkıntılık yapıp yılışan bir tipi gösterip,
"görüyorsunuz sayın seyirciler magandalık sadece Türklere özgü değil,
Avrupa'da da magandalar var" demesi, ardından o kişinin gelip,
>>>> >"abi nasılsın? Ben de türküm" demesi.

>>>> >----------------------------

>>>> >Satanist hikâyelerin revaçta olduğu günlerde, abuk TV
>>>> >programlarının birinde, İzmir de satanist olduğunu
iddia eden bir arkadaşla, röportaj yapan muhabir arasındaki diyalog:
>>>> >Muhabir- peki siz gerçekten bakire kızları mı kurban
ediyor sununuz?
>>>> >Satanist- yok be abi, İzmir de bakire kız ne arar demesi

>>>>>----------------------------

>>>> >Cnn Türk'te Çiğdem ANAT'ın "Ajans 13.00"te yayına
>>>>girdiklerini
>>>> >fark etmeyerek, yönetmenin "Sen mi gircen yoksa
Ankara mı? " demesine ANAT'ın "S...t et Ankara'yı şimdi" demesi ve bunun
yayın anının ilk girişinde ekranda çınlama



''daha önce verildiyse özürdilerim şimdiden''
 
iremm

iremm

Üye
:kop::kop::kop:
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
:kop: :kop: :kop:
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
:kop: :kop: :kop:
 
in_dream

in_dream

Üye
:kop: :kop: :kop:+ yorumlar :kop: :kop: :kop::kop: :kop: :kop:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

eZeL634
Cevap
15
Görüntüleme
1K
gericikoyluyobaz
Problem1i
Cevap
11
Görüntüleme
712
Emrgncy
unrivaled
Cevap
2
Görüntüleme
751
unrivaled


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt