cep telefonu,Bilgisayar vs.. İle ilgili Önemli Konularda Link ve bilgiler Gizlenerek sadece teşekkür veya mesaj yazarak açılsa emeğe saygı olur en azından benim düşüncem bu sizin düşünceniz nedir ?
Böyle olursa,o bölümdeki aktifliğin düşeceği kanaatindeyim
Çünkü isteyen teşekkür eder isteyen etmez,kimseye zorla teşekkür ettiremezsin
Ama diğer arkadaşlar bakalım ne diyecek
Üye olmayanlar zaten linkleri göremiyorlar Fatih. Ama, indirmek için linke tıklayın vs.. şeyler pek hoş değil ki kullanıcıların büyük çoğunluğu da memnun değil bu tür içeriklerden.
Gereksiz bence...Konu linkleri misafirlere kapalı olduğundan içeriğe erişmek isteyen misafirler , bir nevi üye olmak zorunda kalacaklardır...Bu hali gayet güzel...
evet bu sekil iyi paylasima saygi duyan zaten konuya cevap yazar dier turlu de zaten uyedir direk ulasir ayritten uye olmayanlarda linkleri goremez sanirim gizli icerik cevap yaz tesekkur bilmem ne hos degil gerek yok bence