Konu Silindi

Yararlı Oldumu

  • Evet

    Kullanılan: 17 73.9%
  • Hayır

    Kullanılan: 6 26.1%

  • Kullanılan toplam oy
    23
    Konu Sahibi
titanyum vb root gerektiren uyglamalarla yedekleme cunku root yetkın artık kalkacaktır.
 
    Konu Sahibi
tmm kardeş o uygulamayı bilmyorum
 
    Konu Sahibi
nasıl anlamadım kardesım bı fotografını cekıp atarmısın buraya ozelden numaramı gonderıyorum. ama bunu tahmınıme gore leptopta yapmalısın ben yurdun masa ustunde denedım olmadı ancak arkadasın leptobunda denedım oldu
 

FeLonieS

Üye
Laptopta da denedim.

Bu ekran geliyor. Bu ekrandan sonraki bölüm açılmıyor yani;
Burası açılmıyor.
 

akata35

Üye
google playi nasıl yükleyeceğiz
 
    Konu Sahibi
google playi nasıl yükleyeceğiz
google apps indir ve 3 tuş özelliği ile yükle . cok yakında senın ıcın yapımın vıdeosunu yuklıcem
Laptopta da denedim.

Bu ekran geliyor. Bu ekrandan sonraki bölüm açılmıyor yani;
Burası açılmıyor.

Burası yurdun bılgısayarındayken bendede cıkmamıstı baska bır bılgısayarda dene kardes emının hıc bır sorun yok bıre bır kendım yaptım
 

FeLonieS

Üye
Biraz sıkıntılı başka pc ama bulabilirsem deneyeceğim teşekkürler.
 
Yükleyen varsa birisi şu Android 4.4.2 cyogenmod un ekran görüntülerini atabilirmi acaba ?
 

FeLonieS

Üye
Sonunda güncellemeyi yapatım ama türkiye romunda kleek s suggest uygulamaları var mı ya çok rahatsız edici.
 

yavuz14

Üye
Wechat te güncelleme geldi haberiniz ola
 
    Konu Sahibi
kardeş ekran goruntulerı atılacak biraz beklemelıyım ama
 

yavuz14

Üye


Arkadaşlar wechat te artık salla özelliği ve yakinindakiler çalışıyor buda kanıtı
 
Son düzenleme:
Tepkiler: FeLonieS

FeLonieS

Üye
Yavuz ilgi ve alakan için teşekkür ediyorum. Daha yeni orijinal Roma geçtim. Şimdi tekrar kursam mı kararsız kaldım şarj konusu beni mahvediyor. 15 saat minimum gitmesi lazım. Sizin şarj durumunu öğrenebilir miyim?
 

yavuz14

Üye
Kurmana gerek yok şarj durumu aynı bi kitkat Launcher at yeter görünüm filan aynı olur geçişler filan hızlı olur
 

yavuz14

Üye
sarj durumu iyiydi aslında ayın 17 sinki sürümde sonradan böyle odlu çok oynuyorlar roomla ya benimki rahat oynamadan 1 gün gidiyor zaten şuanda bi müzik dinliyom bi de arasıra facebooka bakıyorum mobil data sabah 6 ila akşam 6 ya kadar açık akşam saatleri ve geceleyin evdeki wifi açık telefon nerdeyse 24 saat internete bağlı en fazla düştüğün pil yüzdesi yüzde 15
 
Arkadaşlar bende bu romu yukleyecegim ama bi kac sorum var.
1) rom stabil mi?
2) sarji nasil gidiyor?
3) romda herhangi bir sıkıntı var mı?