Konu off

harock

Üye
Süper olmuş teşkkürler
 

cellatm

Üye
    Konu Sahibi
ben tesekkür ederim

--------------- Ekleme ---------------



rsr dosyalarının adresleri değişik oldugu için karakterler görünmez.



yaparsın abim niye yapamayasın , bide şu s5233a ya el atsan ne güzel olur s5233a jvı7 içinde bi patch olsa süper olcak .


bir link versen cok iyi olur
 

cellatm

Üye
    Konu Sahibi
Paranoya link varmı
 
swf leri menü içerisine nasl yerleştiriyosunuz???
 

tazev

Üye
Rc1 uzantı dosylarını nasıl açıyorsun
 
süper bunlar yaaa
wifi olmayan starlar için de uygun mu peki
 

cmq

Üye
Hocam ellerıne saglık cıdden cok ugrasmıssın bellı..senden rıcam burdakılerın wifi tusunu cıkartıpta koysan buraya..benım s5230 wıfısızde

--------------- Ekleme ---------------

Hatta hepsını bıle yapmana gerek yok hocam..Iphone luyu ve altındakınının Wifi butonunu cıkarıp buraya koysan valla yeter bana...!! şimdiden tesekkurler
 

cellatm

Üye
    Konu Sahibi
swf leri menü içerisine nasl yerleştiriyosunuz???

konu ile ilgili calışmam imzamda yer alıyor...

Hayırdır ne linki ???

kardeş avilla türkçe orjinal firmware pact için


o kunu bana ait bunu bilmeni isterim. arkadaşım
gayet orda acık herşey
her firmwarenin menusünün adresi değişiktir ona göre uygulaman gerekir.

Rc1 uzantı dosylarını nasıl açıyorsun

WİNHEX programını kullanarak kardesim.

süper bunlar yaaa
wifi olmayan starlar için de uygun mu peki

WİFİ SİZ MODELLER İÇİN İMZAMDA KONU VAR KARDEŞ


WİFİSİZ MODELLER İÇİN İMZADA İLGİLİ YERİ TIKLAMAN YETERLİ OLACAKTIR KARDEŞ.
 

cmq

Üye
Hocam bu wifisiz olan konuyuda gordumde ordakı dosyalarda bu iphone lu menu varmı ? varsa dırek yuklıcem orayı

--------------- Ekleme ---------------

bide ordaki wifisiz konuda paranoyanın olan sfw bozuk dıyor ındırmek ıstedıgımde.
 

cellatm

Üye
    Konu Sahibi


ok calışacagın en yakın zamanda
 

Krofessional

abi dalgamı geçionus telefon çiçekle açılıo hello kitty çıkıo

--------------- Ekleme ---------------

abii nasıl düzeltcem sadece hello kity gitsin
 

cellatm

Üye
    Konu Sahibi
abi dalgamı geçionus telefon çiçekle açılıo hello kitty çıkıo

--------------- Ekleme ---------------

abii nasıl düzeltcem sadece hello kity gitsin






rc2 dosyasına bunu ykle acılısta düzelmeyi yaparsın

dalga değil ilk olarak onun uyarısı var zaten
 

ahmeht2

Üye
samsung s5230 olmazmı ?
 

alidar

Üye
iphone teması güzel de şu arkadaki bayan resmini nasıl kaldırabilirim ya da değiştirebilirim.

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşım
emeğine sağlık yalnız bir konu var .
ne kadar uğraşsakta orijinali gibi olmuyor.hepsini denedim,Hiçbirini beğenmedim en sonunda eski versiyonda kararkıldım.orijinale dönmek isteyenler için keşke link verseydin.ama üzülme ben aradım ve maxicep ciler için buldum.
Beğenmeyip telefonunu orijinale döndürmek isteyenler için
işte link (denenmiştir):
 

sereff

Üye
Cellatm daha önce s5233w telefonuma firmware yüklerken anakartı yakmıştım bunda da böyle bir sorun olabilirmi iyi forumlar
 

cellatm

Üye
    Konu Sahibi
Cellatm daha önce s5233w telefonuma firmware yüklerken anakartı yakmıştım bunda da böyle bir sorun olabilirmi iyi forumlar


Aslında ANAKARTI yakma diye bir olay firmware yüklerken imkanı yok.
Teknik servisten kaynaklanan bir düzmece.
Firmware yüklerken sadece ve sadece İŞLEMCİYİ programlıyorsun....