Gereksiz mesajlar ve Oyun&Cafe bölümüne gelecek olursak. Mesaj sayısının artmasının veya artmamasının bize bir etki etmesi söz konusu değil. İsteyen istediği yerde mesaj sayısını artırabilir. Biz bunu ne ayın üyesinde dikkate alıyoruz ne de başka bir seçim veya kıyaslama yaparken göz önünde bulunduruyoruz. Bizim için mesaj sayısının değeri yok.
Ama yaşça küçük bazı arkadaşlar binbaşı olmayı bir şey sanıyorsa, buyursunlar atsınlar mesaj sayıları artsın. Kimin ne kadar yarar sağladığı zaten zamanla ortaya çıkacaktır. O yüzden bizim için önemli değil.
Şuanda herhangi bir iptal söz konusu değildir. Gelecek zamanda böyle bir uygulama yapılırsa size duyurulacaktır.
İyi forumlar...