Konu kilit lütfen..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Konu kilit lütfen..
Konu kilit lütfen..
 
Tepkiler: NegroS
Teşekkürler. Winrar yerine freeidecompress daha iyi olur bence hem rar hem zip açabiliyor
 
Tepkiler: durogesic_100
winrar unsigned winrar yerine quick office i tavsiye ederim çok daha başarılı
 
    Konu Sahibi
office galiba Gömülü olarakta var ben niye farketmedim allah allah neyse sağlık olsun bulunsun orda Rica ederim. Birde
x-plore açıyor zip kendisi zaten galiba
 

goktas19

Üye
Kardeşim Eline Sağlık Teşekkürler
 

ZaZuM

Üye
guzel bi arsiv tsk
 

trallend

Üye
Teşekkürler.Aradığım bir şeydi
 

slmks

Üye
hepsinde sertifika sorunu var.
 
güzel...

----------Eklendi @ 03:19:00 ---------- Yazıldı @ 03:13:51 ----------

hepsinde sertifika sorunu var.

=====>Bir Hack Yöntemi Ancak Bu Kadar Kolay ve Pratik Olur (Buyrun) - MaxiCep<=====
 
eline saglık kardsm bn indrdgm hic bir programı saklamam bunu koydugun iyi oldu
 
tşk ama tek link deilde ayrı ayrı olsaydı daha güzel olurdu.
 

hicsam

Üye
mükemmelsin hocam çok teşekkürler
 

phasan

Üye
bence kullanmadıgınız programları tl yülemeyın yuklersenız zaten ne kadar ram varkı kasar telı ben lazım olanları tl yuklıyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...