blackcemre
Üye
-
Konu Sahibi
-
o titreme internet tarayıcısında da oluyor.senin söylediğin şey ana menüde ekranı az bir şey aşagı dogru indirdiğimizde ve öyle tutugumuzda titremeyi diyorsun degilmi o çok normal o benim telefonu ilk aldıgımdan beri var ve bu özellik sadece menü kısmının en üst ve en alt kısmında oluyor oda noramlde boyutu büyük olan kısımları küçültüğü için anlık olarak siz onu yukarı çektiğinizde titreme yapar biraz bu bir sorun değil arakdaşlar o kadar detaylı şeyleri düşünmeyin bence bunu düşününe kadar bir çok şey var onlara çalışırsak daha iyi olur bence yeni gelmesi gereken veya mesela ses ayarlamanın hiç bir kısımda olamaması alt tuşların titremesinin kapanması vidyolar klasörüne atıtıgımız vidyoları bluetoothe ile yolluya bilme gibi bir çok şey var daha
nasıl bir titreme oldugunu anlıyamadım başıma gelmediği için düzelir inş. yapacak bir şey yoko titreme internet tarayıcısında da oluyor.
o titreme senin parmaklarından kaynaklanıyor. ben kendim için söylim, yazın bende o sorun çok çıkıyordu, yazın benim ellerim çok terler ve bu da telefonu kullanamama sorununu yaşatıyordu. ekran kilitleniyordu, titriyordu vs. sıkıntı oluyordu. ama elim tertemiz yıkadıktan ve kuruladıktan sonra o sorun ortadan kalkıyordu. bir süre sonra tekrar terleyince yine o sorun çıkıyordu. şuna da dikkat edin; parmağınızı ekrana dokununca rahatlıkla kaydıramıyorsanız, ozaman bu sorun çıkar, elleriniz çok azda olsa ıslaksa o da sorun yapar. umarım yardımcı olabilmişimdir.
muhtemelen GDR3 ile o sorun kalkar. ocak ayını bekleO dediğin doğru olabilir ama benim telefonumda o problem amber güncellemesinden sonra başladı ve dediğim gibi bunu bir çok kişi onayladı güncellemeden sonra.Zaten titremeden bunun yazılımsal bir sorun olduğu belli oluyor.
amber güncellemesi ile ekran hassasiyetinin daha da arttırıldığını hatırlıyorum. isterseniz ekran hassasiyetini normale döndürün.O dediğin doğru olabilir ama benim telefonumda o problem amber güncellemesinden sonra başladı ve dediğim gibi bunu bir çok kişi onayladı güncellemeden sonra.Zaten titremeden bunun yazılımsal bir sorun olduğu belli oluyor.
Normalde zaten.Ayrıca benim için büyük bir problem değil.Arkadaşa cevap verdim sadece.amber güncellemesi ile ekran hassasiyetinin daha da arttırıldığını hatırlıyorum. isterseniz ekran hassasiyetini normale döndürün.
ben amberden sonra telefonun cebimde kendi kendine oraya buraya girmesine şahit oldum. oturuyorum iş yerindeyim bi yerden bi ses geliyo. telefonu cebimden bi çıkardım ki youtubeda video açmış oynuyo, baktım tarayıcıda 6 sekme açık! arka planda bi kaç uygulama açık. korktum virüs girdi sandım telefonu kapatıp açtım. sonra başıma bu bir iki kere daha gelince hassasiyeti normale aldım şimdi rahatım
espiriyi anlayamadım ama facebook hesabım zaten bağlı telefonaSenin telefona bir Facebook hesabı aç ta rahat etsin gariban
siz dede titeme sorunu var mı çift tıkla kapattığımda düzeliyorO değilde bu gdr3 u yükledikten sonra telefonun stabilitesinde bence düşüş oldu amberde de hissediyordum ters giden bir şeyleri ama gdr3 ile tavan yaptı. Umarım Black güncellemesi ile en iyi hale getirirler. Takılmalarla eskiye nazarn çok sık karşılaşıyorum.
Benim bi arkadaş var onunda l920si var oda bıkmış ekran donuyo, sensor çalışmıyo,
güç tuşu çalışmıyo güç tuşunun hemen üzerindeki ekrana basmak zorunda stabilesi ilk günkü gibi değil
cihazı sıfır aldı belli bir zamandan sonra olmaya başladı bunlar ve çok temiz kullandı cihazı, acaba nokia uretimde hatamı yaptı ne ?
durduk yere olması falan.....
bu cihaz nokia mağazasından alındı- sıfır (ha bu arada ben android ios falan kullanmıyorum kötüleme karalama olarak algilayan olmasın) haftaya degistirecek , hatalı olduğu belli oldu ben olanı söyledim, her marka kusursuz diye bişey yok hatalı çıktı degisecek şimdibir cihazda olan sorunları markaya/üretim birimine mâl etmek ne kadar doğru sizce ? alalı 1 seneyi geçti ne bir takılma ne de bir kusuru oldu telefonumun. maşallahı var kısacası.
önder kardeşim videonu izledim bir şey göremedim videoda ? ekranın bildirim bölümüne dokunuyorsun da onu anlayamadım ? zaten orada dokunmatik çalışmıyor ha sen turkcell kutusuna bastığında işlememesini diyorsan tam dokunmuyorsun ekrana ucundan basıyorsun. onu diyorsan normal bişey ancak titreme falan diyorsan göremedim ben.
Sen ana menüde en aşağıya in ve kutucuk küçülmeye başladığı sırada parmağını ekrana basılı tut ekran titremeye başlayacak.bir cihazda olan sorunları markaya/üretim birimine mâl etmek ne kadar doğru sizce ? alalı 1 seneyi geçti ne bir takılma ne de bir kusuru oldu telefonumun. maşallahı var kısacası.
önder kardeşim videonu izledim bir şey göremedim videoda ? ekranın bildirim bölümüne dokunuyorsun da onu anlayamadım ? zaten orada dokunmatik çalışmıyor ha sen turkcell kutusuna bastığında işlememesini diyorsan tam dokunmuyorsun ekrana ucundan basıyorsun. onu diyorsan normal bişey ancak titreme falan diyorsan göremedim ben.
bütün kutuların hareket etmesinden mi bahsediytorsun hepsi sağa sola kaçışır gibi oynuyor ?Sen ana menüde en aşağıya in ve kutucuk küçülmeye başladığı sırada parmağını ekrana basılı tut ekran titremeye başlayacak.
Sen ana menüde en aşağıya in ve kutucuk küçülmeye başladığı sırada parmağını ekrana basılı tut ekran titremeye başlayacak.
Hayır kutuya basılı tutmayacaksın hani en en aşğıya inerken elini bırakmadan aşağıdaki kutu küçülüyor ya orada parmağpımla bastığımda ekran titreiyor.bütün kutuların hareket etmesinden mi bahsediytorsun hepsi sağa sola kaçışır gibi oynuyor ?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?