Symbiont
Üye
Konu Açma ve Paylaşım Kuralları
BASİT KALİTEDE PAYLAŞIM
1
Öncelikle Ekliğiniz Dosya 5 mb Altında İse Bana Gönderin Siteye Ekliyim
Maxicep.com - Konu Açma ve Paylaşım Kuralları 2
Ekliyeceğiniz Oyunsa Çözünürlüğü En Başa Parentez İçinde Yazınız Beni Uğraştırmayın
3
Adet Çoksa Belirtin
4
Tema Ekliyorsanız Adını Ve Parentez İçinde Çözünürlüğü Yazın
5
Uygulama ise Adını Versiyonunu Yazınız
6
Paylaşacağınız Dosyayı Sitede Aratıp Paylaşılmamışsa Ekleyin
7
KESİNLİKLE BURADA YARDIM KONUSU AÇMAYIN AÇLIAN MESAJ Yada KONU SİLİNİR
ÇOK İYİ PAYLAŞIM
1
Öncelikle Ekliğiniz Dosya 5 mb Altında İse Bana Gönderin Siteye EkliyimMaxicep.com - Konu Açma ve Paylaşım Kuralları 2
Ekliyeceğiniz Oyunsa Çözünürlüğü En Başa Parentez İçinde Yazınız Beni Uğraştırmayın3
Adet Çoksa Belirtin4
Tema Ekliyorsanız Adını Ve Parentez İçinde Çözünürlüğü Yazın5
Uygulama ise Adını Versiyonunu Yazınız6
Paylaşacağınız Dosyayı Sitede Aratıp Paylaşılmamışsa Ekleyin7
KESİNLİKLE BURADA YARDIM KONUSU AÇMAYIN AÇLIAN MESAJ Yada KONU SİLİNİRÇOK İYİ PAYLAŞIM
OYUN-UYGULAMA PAYLAŞMA KURALLARI
1-)Paylaşımı Yapmadan Önce Sitede Arama Yaparak Konun Aynı Olup Olmadığına Bakınız
2-)Eğer Aynı Ama Sizde Daha Fazla Çözünürlük Varsa Konu Açabilirsiniz
3-)Başlık Düzeni Başlığınızda Hergibi Bir Gereksiz Sözcük e Rastlanmamalı Eğer Görürsem Düzeltirim ( İndir / Yükle / Download/ Gel/Gel/Arkadaş Gibi)
4-)Eğer Aynı Konuyu 2 veya Daha Fazla Açmışsan Ki Buna Flood denir Ve Gördüğümde O Konuları Silerim ayrıca şikayet Edilirsiniz
5-)Konu İçeriği Sade ve Anlatıcı Olmalı Mümkünse Önizleme Olmalı
6-)Örnek Başlık: [320x240] Ferrari Racing 2003 (v3) Gibi Olmalı
7-)Ayrıca Paylaşımın Türünü Seçiniz (Oyun Tema Uygulama)
Oyunun Uyumlu Olduğu Telefonları Eğer Diğerlerinden Farklı Bir Özelliği Varsa Diğer Telefonlara Olmuyorsa Yazınız
9-) [Oyunun İçeriği] (320x240) Ferrari Racing 2009 Şeklindede Yazıbilirsiniz
1-)Paylaşımı Yapmadan Önce Sitede Arama Yaparak Konun Aynı Olup Olmadığına Bakınız
2-)Eğer Aynı Ama Sizde Daha Fazla Çözünürlük Varsa Konu Açabilirsiniz
3-)Başlık Düzeni Başlığınızda Hergibi Bir Gereksiz Sözcük e Rastlanmamalı Eğer Görürsem Düzeltirim ( İndir / Yükle / Download/ Gel/Gel/Arkadaş Gibi)
4-)Eğer Aynı Konuyu 2 veya Daha Fazla Açmışsan Ki Buna Flood denir Ve Gördüğümde O Konuları Silerim ayrıca şikayet Edilirsiniz
5-)Konu İçeriği Sade ve Anlatıcı Olmalı Mümkünse Önizleme Olmalı
6-)Örnek Başlık: [320x240] Ferrari Racing 2003 (v3) Gibi Olmalı
7-)Ayrıca Paylaşımın Türünü Seçiniz (Oyun Tema Uygulama)
Oyunun Uyumlu Olduğu Telefonları Eğer Diğerlerinden Farklı Bir Özelliği Varsa Diğer Telefonlara Olmuyorsa Yazınız9-) [Oyunun İçeriği] (320x240) Ferrari Racing 2009 Şeklindede Yazıbilirsiniz
