kontor kazanmak

Markete gireceksin markette ne kaç qapel yazıyor ancak 5 puana bişey olmaz diye biliyorum.
 

Metin137

Üye
    Konu Sahibi
ben anlamadım şuan telden giriyorum nasıl yapcam
 

marist

Üye
ben anlamadım şuan telden giriyorum nasıl yapcam

ßen ßaktım az Önce , Kaydoluyorsun Ondan Sonra 3 Görev Veriyorlar Likedin, Facebook ve Twitter. Ben Facebook'u Seçtim ve giriş yaptım ArkadaşLarı Davet Et Göreviydi Davet Ettim 10 qapeL kazandım , Twitteri de yapacaktım ama aradan 4 dk geçmesi Lazımmış
 

Metin137

Üye
    Konu Sahibi
yine anlamadım şimdi facebook tan qapel diye aratıp beğeniyormuyuz
 
Opera mini kullananlar boşuna denemesin olmuyor mini ile
 
tuhbe bende opera mini ile giriyom olsun tariyicidan girerim
 
marketi buldum da nasıl o q ları konte çeviricez
 
Arkadaslar kontor isini yapan mutlaka haber versin
 
kontor bulamadimda türkcelle net ve sms paketi aveaya net paketi var vodafone bişey yok

- - - Eklendi - - -



yukarıdaki tuşları kurcaladım masaüstü görünüm oldu orada da var market
avea dk yokmu


- - - Eklendi - - -

tm avea dk da var supermis kac satte bir gorev geliyo bilsem isim iyce iy olur


- - - Eklendi - - -

Opera mini kullananlar boşuna denemesin olmuyor mini ile

cozumu buldum abi opera
mini ile girenler icin bu
market linki markete
girmek icin burdan girin
http://www.qapel.com/
market/?p=intro