Konsept: "BlackBerry WP8" by Michal Bonikowski

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
Konsept: "BlackBerry WP8" by Michal Bonikowski





BlackBerry'nin WP8 ile daha sade ve akıcı bir görüntüye kavuşmuş konsepti.
Tasarım: Michal Bonikowski
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları


crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
blackberry de mi wp8 kullanıyor :hmmm bu arada tasarım nokianın kiler kadar olmasa da güzel.

Konu için teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
blackberry de mi wp8 kullanıyor :hmmm bu arada tasarım nokianın kiler kadar olmasa da güzel.

Konu için teşekkürler.

Yok kullanmıyor sadece konsept :tebessüm:


- - - Eklendi - - -

Birde şu Wp'nin yukarı doğru çekilen açılış ekranı çok hoşuma gidiyor.Diğer sistemlerde de benzerleri var ama bir Wp'deki kadar hoş olmuyor bence.Konsepti'de beğendim :tşk: İyice konseptçi oldun sende :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Güzel olmuş teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
Konsepti'de beğendim :tşk: İyice konseptçi oldun sende :ehe

Ne yapalım gerçek WP8'lileri görmemize daha 1 aydan fazla zaman var. :d:

İnternette konseptler uçuşuyor :) Biz de paylaşıyoruz.
Yani şimdilik konseptlerle avunmaya devam...

Ama Eylül'ün 2. haftasıyla birlikte ----> :eller:
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici


Yok kullanmıyor sadece konsept :tebessüm:


- - - Eklendi - - -

Birde şu Wp'nin yukarı doğru çekilen açılış ekranı çok hoşuma gidiyor.Diğer sistemlerde de benzerleri var ama bir Wp'deki kadar hoş olmuyor bence.Konsepti'de beğendim :tşk: İyice konseptçi oldun sende :ehe

aşagi ve yukari cekilen kilit ekrani hoş ve wp8 ile daha da ozellikli hale geliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece ve kullanıcıadları
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Ne yapalım gerçek WP8'lileri görmemize daha 1 aydan fazla zaman var. :d:

İnternette konseptler uçuşuyor :) Biz de paylaşıyoruz.
Yani şimdilik konseptlerle avunmaya devam...

Ama Eylül'ün 2. haftasıyla birlikte ----> :eller:

Keşke bilgi sızdırsalar ama Nokia işte hayatta sızmaz :( Gelsinler bakalım.Şu tepe cihazı inşallah ocak-şubat gibi gelirde ilk alanlardan olurum :ehe


- - - Eklendi - - -



aşagi ve yukari cekilen kilit ekrani hoş ve wp8 ile daha da ozellikli hale geliyor.

:good:
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt