komşu fırın telefonla siparişe başlamış

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

guney00

Üye
    Konu Sahibi
komşu fırın telefonla siparişe başlamış
Selam arkadaşlar,tatlıya çok düşkünüm,ailemde aynı şekilde.:) Komşufırının tatlılarını, kurabiyeleri misafir gelince evden eksik olmuyor.:)Tabi kilolarıda alıyoruz sonunda. Sitelerine gireyim de yeni bir ürün varmı diye bakayım dedim site yenilenmiş çok değişik olmuş.. Bu arada ne göreyim, telefonla sipariş başlamış tek bir numarayı arıyorsunuz size en yakın fırınları getiriyor sonra hepsini güzelce yiyosunuz.:) çok güzel hizmet olmuş siteye de bayıldım:
 


'Lorelai

'Lorelai

Üye
Ne güzel.
 
SHS

SHS

Üye
poğaça, ekmek, börek falanda var mı :D
 
greenmile

greenmile

Üye
sanal reklam uygulamasI :ehe
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Yok bu bizim komşu değil:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt