guney00
Üye
komşu fırın telefonla siparişe başlamış
Selam arkadaşlar,tatlıya çok düşkünüm,ailemde aynı şekilde.
Komşufırının tatlılarını, kurabiyeleri misafir gelince evden eksik olmuyor.
Tabi kilolarıda alıyoruz sonunda. Sitelerine gireyim de yeni bir ürün varmı diye bakayım dedim site yenilenmiş çok değişik olmuş.. Bu arada ne göreyim, telefonla sipariş başlamış tek bir numarayı arıyorsunuz size en yakın fırınları getiriyor sonra hepsini güzelce yiyosunuz.
çok güzel hizmet olmuş siteye de bayıldım:
Komşufırının tatlılarını, kurabiyeleri misafir gelince evden eksik olmuyor.
Tabi kilolarıda alıyoruz sonunda. Sitelerine gireyim de yeni bir ürün varmı diye bakayım dedim site yenilenmiş çok değişik olmuş.. Bu arada ne göreyim, telefonla sipariş başlamış tek bir numarayı arıyorsunuz size en yakın fırınları getiriyor sonra hepsini güzelce yiyosunuz.
çok güzel hizmet olmuş siteye de bayıldım:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


