Kompitırı temizleyem dedim :D

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Kompitırı temizleyem dedim :D
Evet beyler 3 aydır kasaya hiç bakmıyordum bu gün bilgisayar masası aldık hazır kasayı sökmüşken temizleyim dedim zaten masa yarın geliyor
Ve ne görüyüm işlemcinin heatsinks tozdan tıkanmış Ama elim tozdu telefonu alıp çekemedim

Fan bu durumda yani heatsink i siz düşünün keşke fotografını çekeydim



Bunun tozdan ışıkları görünmüyordu

Ekran kartı fazla tozlanmamış bu iyi haber işte Hemen bitcek işim
Temizledik şimdi fotolar



Heatsinki sökmedim termal macun yoktu

Artık monte edelim demi vakit nakittir daha oyun oynaycaz


Artık kasayı toplayak

Şimdi sıra start da kabloları takıp besmele çekelim

Nihayet ışıklar yandı

Gece daha çekici oluyor

Ve sonunda vindovs

Artık keyif vakti yarına kadar lcd ye takılı kalacak
 
Tepkiler: GDDR5
Hocam masaüstündeki tarihi yazan pronun edını verebilirmisin bu arada kasa guzelmis gule gule kullan
 

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Hocam masaüstündeki tarihi yazan pronun edını verebilirmisin bu arada kasa guzelmis gule gule kullan
Programın adı rainmeter tarih widgetini burdan paylaşayım çünkü onu kendim yaptım rainmeteri yükle temalar bölümüne bunu at sonra rainmeterden seç masaüstüne gelir pc eskidi hacı onu yazın upgrade edecem ekran kartı falan ufak geliyor atık 1080p oyunlarda Tarih işini yapamazsan özelden yardım ederim
 

Ekli dosyalar

Saol bakarım sonra pc ye gecince yapamazsam özelden solerim sana