Haber koca bir dev tarihmi oluyor?

Microsoft sağlam yazılım geliştirmeleri + f/p yolundan giderse belki kurtarabilir ama zaten güven kaybetmiş bir marka olarak iPhone5s yada ne bileyim Note3 alınabilecek bir fiyata telefon satmaya kalkarsa ilerideki durumu eskisinden farklı olmayacaktır.
 
arkadaşlar satın alımdan sonra Finlandiyadaki adı resmi olarak "Microsoft Mobile Oy" olacak ama cihazlarda oy takısı olmayacak tabi, hatta belki mobile takısı bile olmayabilir direk Microsoft da yazabilir. Oy'u unutun
 

fraps34

Üye
Eğer nokia ismi kalkarsa artık benim için windowsphone biter. Ne satın alırım nede çevreme aldırtırım. Gerçi şuan kullandığım L920 de son wp li cihazım olacak.

2003 yılından beri nokia kullanıyorum , şuan L920 aldıysam markaya olan bağlılığımdandır.
 
Tepkiler: Esendağlı
Vay bee koca bi marka tarih mi oluyo yani şimdi? Keşke bu haber doğru olmasa:


Nokia ile ilk tanıştığım o gün geldi aklıma... 7 yada 8 yaşındaydım. Bi yaz akşamı teyzemler bize gelmişti, eniştemden kurcalamak ve evdeki diğer çocuklara hava atmak için heyecanla philips marka cep telefonunu istedim, eniştem cep telefonuna merakımı bildiği için 'salim abinde daha iyisi var, yeni aldı git bak bakalım beğenecek misin' diye beni teyzeoğlumun yanına gönderdi, bende utangaç bi şekilde 'abi sen yeni bi telefon almışsın eniştem söyledi' dedim o da cebinden çıkardı ve 'al bakalım hem bunda oyun da var' diyerek bana telefonunu uzattı..

İlk dikkatimi çeken ekranın büyüklüğüyle, ekranın sol üst köşesinde büyük harflerle yazılmış beyaz renkli NOKIA yazısıydı. Tuşları yumuşacık ve bembeyazdı, ekranında jelatini duruyodu, kocaman bi bataryası vardı, küçücük ve şirin de bi anteni... Adeta nutkum tutulmuştu, heyecandan telefonu elimde tutmakta zorlanıyodum ve tam o anda o meşhur melodi yani Nokia'nın ulusal melodisi 'Grande Valse' çalmaya başladı... Ben de korku ve panikle 'ben bişey yapmadım ben bişey yapmadım valla kendi oldu' diye telefonu teyzeoğluma uzattım, o da gülerek 'korkma bişey yok bu telefonun melodisi, biri arayınca böyle çalıyo' diyerek beni sakinleştirdi. Daha hiç öyle güzel bi melodi duymamıştım.
Teyzeoğlum, telefonla görüşmesi bittikten sonra, 'bak sana bi oyun açıvercem' deyip, dünya çapında bi oyun olan, hatta diğer telefon markalarınca kıskanılıp, kendi telefonlarında olmadığı için dövündükleri o meşhur 'Yılan' oyununu açmıştı. O andaki şaşkınlığımı, heyecanımı, sevincimi, mutluluğumu size tarif edemem...
Evet; Nokia fanatiği olmamı, Nokia'ya gönülden bağlanmamı, birgün Nokia'da çalışmayı hayal edecek kadar Nokia aşığı olmamı sağlayan o telefon NOKIA 5110'du...

Adeta babamızın şirketi gibiydi Nokia... O kadar benimsemiştik ki arkadaşlarımızla telefon tartışması yaparken 'bizim Nokia şunu yaptı, bizim Nokia bunu yaptı' diyoduk. Evet o 'bizim' Nokia'ydı. O bizden biriydi, o tanıdıktı, o güvenilirdi, o samimiydi, o 'CONNECTING PEOPLE' dı, çamurdan telefon yapsa bile biz 'vardır bı bildiği' deyip gözümüz kapalı almak isterdik, çünkü o NOKIA'ydı...

Şimdi hiç haketmediği şekilde tarihteki tozlu raflarda yerini alacak.. Ama biz ilelebet Nokia'cı olarak buralarda olacağız, elimize başka bi marka telefon alsak bile, o telefonu sanki Nokia kullanıyomuşuz gibi algılayacağız. Hep aklımızın bi köşesinde, dilimizin bi ucunda Nokia olacak...
Unutursak kalbimiz kurusun...
NOKIA
'CONNECTING PEOPLE'







 
Tepkiler: GodMode, alasulumurat, Microsoft Corporation ve 5 diğerleri
Kullandığım nokia cihazlar sırasıyla(mümkün olduğunca tabii)5110>3310>3210>8210>3510>3510i>7610>N78>N8 ve Lumia 920.İnanın belkide aklıma gelmeyende vardır,3510 lar sonradan aklıma geldi.Cep telefonu deyince aklıma nokia gelir....di,evet gelirdi diyorum maalesef.belkide bu L920 son Nokia(adı her ne olacaksa bundan sonra artık)cihazım olacaktır.umarım MS,cep telefonu kullacılarını cezbedecek bir sistem geliştirir.
 
Eger Lumia'larda Nokia yazmazsa lumiaların satışı düşecektir çünkü lumia'ya kalite katan nokia idi
Ve microsoft bunu düşünmüştür elbet Lumia'ların İsmi Gene Nokia olarak kalır ama Arka kapagın altına felan Microsoft Yazacaklardır Elbet.
 

skynet

Üye
Şahsen ben o yazıya hiç takılmıyorum
 

Murat Alper

Moderator
bundan 2veya3 sene öncesinde demiştim windows phonelu nokialar sonu olacak nokianın demiştim dediğim çıktı ve bundan sora microsoftlu telefonla yoluma devam edemem artık lumia 920 beni en az 3-5 sene daha idare edene kadar lumia şimdilik
 

kfahaa

Üye
Rahat olun Nokıa ya birşey olmaz
 

kfahaa

Üye
bitti nokia devri bitti ben bile kabullendim bunu symbianı bitirmeyecekti deli nokia işte
olsun en sağlam ve kaliteli telefonlar ondasamsung düşünce batarya ve batarya kapğı fırlıyor benim c6-01 düşünce hiç birşey yok kapanmıyor bile
 
Tepkiler: Silinen Üye 2480407

Silinen Üye 2480407

Kapalı Hesap
olsun en sağlam ve kaliteli telefonlar ondasamsung düşünce batarya ve batarya kapğı fırlıyor benim c6-01 düşünce hiç birşey yok kapanmıyor bile
olsun en sağlam ve kaliteli telefonlar ondasamsung düşünce batarya ve batarya kapğı fırlıyor benim c6-01 düşünce hiç birşey yok kapanmıyor bile
nokianın sağlam olduğunu bilmeyen yok zaten sadece destek kesilince (symbiana diyom lumia benim gözümde microsoft malı zaten) olumsuz bi düşünce oluştu
 
Tepkiler: kfahaa

kfahaa

Üye
nokianın sağlam olduğunu bilmeyen yok zaten sadece destek kesilince (symbiana diyom lumia benim gözümde microsoft malı zaten) olumsuz bi düşünce oluştu
olsun nokıa nın android destekleyen modeli de çıktı ama piyasaya sürülmedi galiba
 
Tepkiler: Silinen Üye 2480407

Silinen Üye 2480407

Kapalı Hesap
symbian güzel de çok geliştirilmeli kimse symbian a uygulama desteği vermiyor
iyi güzel dionda symbian ne zaman kesildi ve iyice gözden düşürüldü bunu araştırsan 2011 yani microsoftla anlaşınca şirket zarar üstüne zarar yaptı
 
Tepkiler: kfahaa
    Konu Sahibi
iyi güzel dionda symbian ne zaman kesildi ve iyice gözden düşürüldü bunu araştırsan 2011 yani microsoftla anlaşınca şirket zarar üstüne zarar yaptı
bir bakımdan dediğinize katılıyorum ancak nokıa yı bitiren nokta android sistemini kullanmaması inadı yüzünden simbianla devam kararı aldı. Devam ettikcede androidin inanılmaz yükselişi çığ gibi büyü dü, artık son çareyi Microsoft ta aradı her şey bu ortaklığa bağlıydı nokıa bir yandan cihaz uretiyor diğer yandan güncelleme lerle kullanıcıları tatmin etmeye çalışıyordu. Microsoft ise adeta nokıa yı bitirmek için güncelleme konusunda çok ağırdan aldı Nokıa yetkilileri bile bundan şikayetciydi ortada sağlam ama içi boş cihazlar var bunlar kimseyi tatmin etmedi .iyice zarar ediyordu nokıa beklenen satışlar bi türlü gerçekleşmiyordu ve şimdi herkesin tahmin edip nokıanı tahmin bile edemediği hazin son . Evet bu milyonlar için istenmeyen ve kabullenilemiyen bir durum inanı benimde çok zoruma gidiyor ama ne demişler kendi düşen ağlamazmış..
 
Tepkiler: Silinen Üye 2480407 ve kfahaa

kfahaa

Üye
Adam biliyor yaa