******-----kktc okullar ne zaman AÇılıYORRR-----******

Sponsorlu Bağlantılar

onuraslan

onuraslan

Üye
    Konu Sahibi
******-----kktc okullar ne zaman AÇılıYORRR-----******
:megafon:ne zaman AÇILIOYOR şu OKullar
 


-Crazy Girl-

-Crazy Girl-

Üye
valla onu bilmiyorum da bizim burda 20 sinde açılıo :D
 
One907

One907

Üye
İnternetin var bize neden soruyorsun :D
 
D€aDMaN

D€aDMaN

Üye
AYIN 20 SİNDE :oke:
 
arslansem

arslansem

Üye
Biz daha burdakinden habersizken sen kktc mi soruyorsun :ehe
 
arslansem

arslansem

Üye
Bakın zamane gençliğine hep aynı kafadanız :ehe
 
loss_pain

loss_pain

Üye
yahu o değilde dersaneler ekimdemi açılıyor :ehe bırakın kktcyi :D
 
onuraslan

onuraslan

Üye
    Konu Sahibi
yaw kktc net te okulların kaçında açılacağı yazmıyor ondan
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Günü gelince öğrenirsin :)
 
onuraslan

onuraslan

Üye
    Konu Sahibi
:off:

--------------- Ekleme ---------------

millet artık öğrenDİm :aha:21 eylül saLI :aha:
 

konyarapp

Üye
21 eylül mü bizden 1 gün sonra yani :D Kıbrıs'a mı gitsek napsak :D
 


Üst Alt