Kız oyunları

    Konu Sahibi
Kız oyunları
ARKADAŞLAR KIZ OYUNLARI VAR MI? TELEFONA YÜKLÜYÜCEM:
YANLIŞ ANLAMAYIN KARDEŞİM İÇİN
 

aries

Üye
uytrertyuıop
n:
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Nasıl kız oyunu yani
 

DiaBLoS

Admin
Kız oyunu derken , basit cidy oyunları gibi mi ?
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Bu konu bayağı eskiymiş
 

DiaBLoS

Admin
Yaw Aries bizi de daldırdın..

Pardon Furkan kardeş...
 

Berlin Boleyn

ben hala oynuyorum
kral oyundan
ruhum daha çocuk
 
yooo ben gördüm eski olduğunu ama "kız oyunu" lafı komiğime gitti..hala da gidiyo..
 
    Konu Sahibi
Kim hortlattı bakim bu konuyu
 

DiaBLoS

Admin
Valla biz değil Furkan abi : (

Aries diye arkadaşımız..
 
    Konu Sahibi
Çağırın bakim onu
Lazım olduğu zaman neden yazmamış şimdi yazıo