GM Discovery kitkat tam sürüm BLÜ

    Konu Sahibi
kitkat tam sürüm BLÜ
arkadaşlar kitkatın tam sürümüdür 1 aydır sorunsuz kullanıyorum dts sound vardır buyrun linki rootyetkisi gereklidir kitkat için root telefonun mobil internet sıkıntısı var onun içinde marketten APN Turkey i indirip kurun sorun bitmiştir güle güle kullanın 630 mb civarında boşta ram oluyor kamera mükemmel ses mükemmel yüklemeyi CWM ile yapıyoruz vipe data wipe chanc format sistem wipe dalvink chanch. Yapıp yüklüyorüz kurulumdan sonra root geliyor ama kitkat için tekrardan linkini verdiğim root u yukleyin discovery nin keyfini çıkarın not 4 un lık için dir 16 gb likta deneme fırsatım olmadı
 
Son düzenleme:
lütfen yükleme talimati , rom hakkında içerik bilgisi ve ön izleme ekleyiniz .
 
Nasıl acaba yükleyen varmı?
 

SHS

Üye
Görsel yok mu
 
    Konu Sahibi
Orjinal blü rom dur diğer kitkat romlar dan çok daha stabil dır ses 4.2.2 dekinden daha yüksek ve kaliteli çünkü DTS sound var benden söylemesi sitemizdeki bütün romları yükledim bundan iyisi yok tercih sizlerin....
 
16 gb a yukleyebilirmiyim birde nasil yukluyoruz tam olarak bi anlatirsaniz
 
Nasil yukleyebiliriz normal cwmden rom atar fibimi yukluyoruz birde 16 gb icinbi sikinti cikartirmi gorsel gelan atarsan cok iyi olur
 
zaten detaylı bilgi eklense güzel net anlaşılır olcakta ilgilenmiyorki konu sahibi
 
Mümin kardesim görsel eklermisin bide daha detayli bilgi verirsen cok makbule gecer ) Allah cümlemizden razı olsun .
Arkadaşlar dayanamayıp yükledim 16 Gb telefonum . bi sorun çarmadı.
İşte ekran Görüntüleri






 
güzel olmuşta ben cwm felan yüklemesini bilmem telefon elimde patlar o bakımdan orjinalin gelmesini beklicem
bu arada güle güle kullan hayırlı olsun
 
Eyvallah kardeşim ) tabi orjinalin yerini hic bi ROM tutamaz bende gelince direk orijinal yuklerim
 
Mecbur gelecek vermek zorundalar er yada geç onu bilemem
 
yok o bakımdan değil sen tam sürümünü yükledinya şimdi rootla belki seninkisi almaya bilir o bakımdan dedim
 
Haha yok kardeşim ben kaç defa romdan sıkılıp stock roma döndüm SP flash ile
 
haha be ne root atmsını bilirim ne rom nede cwm çok karışık ve tehlikeli eksik bişey yapınca telefon elinde kalıyo
 
haha be ne root atmsını bilirim ne rom nede cwm çok karışık ve tehlikeli eksik bişey yapınca telefon elinde kalıyo
hayır aslında kolay kolay bişey olmaz . telefon birick olmadığı sürece kolay kolayda brick olmaz . yani bi yanlış olduğunda her türlü eski haline getirebilirsin . ama sen yinede girme bu işler bağımlılık yapıyo sonra rom üstüne rom

bu arada 16 gb'da kendi kendine titreşim hatası verdi tekrar lexus v2 ye döndüm bilginize