KitKat 4.4.2 AORP (Beta#1) | Xperia Ray

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
KitKat 4.4.2 AORP (Beta#1) | Xperia Ray



Kurulumu bilmeyenler daha ayrıntılı kurulum için bu bölümdeki diğer konulara ya da imzamdaki RomTavsiyesi konusuna bakabilirler. Kısaca kerneli flashlıyor, wipe yapıp, cwmden romu flashlıyoruz.

Fazla inceleme fırsatım olmadı ama Legacy'nin sunduğundan çok farklı değil.
4.4.2 Kitkat romu, deneyebilirsiniz.




Xperia Ray İçin İndirme Linki:

Ekran Görüntüleri:


Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

(Dalvikteki hali, ART'te 210 mb boş ram görüyorsunuz, net ama dediğim gibi şuan dalvik daha iyi.)
 

Ekli dosyalar

Son düzenleme:
sence bu rom ile carbon rom arasındaki fark nedir? ve sence hangisi daha iyi
 

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
sence bu rom ile carbon rom arasındaki fark nedir? ve sence hangisi daha iyi

Bunları uzun süre gözlemlemedim ama beanstalk 4.4 ve legacy 4.4teki şarja göre legacy 4.3'ün şarjı çok iyi gidiyor. Bunlarda çok farklı değildir, carbonda art denedim çalıştı ama bana kalırsa hala dalvik daha iyi. Aslında en stabili 4.2.2
 
Son düzenleme:
yeni [RC # 1.2] [Kitkat][Işın] [Resmi] [4.4.2 AORP] 11-Oca] sürümü çıkmış. ben indirip denedim çok daha iyi ve hızlı olmuş. bide biçok özellikler eklenmiş. artık kamera ile video kayıt yapılıyor.
 

Invoke

Üye
    Konu Sahibi

Ben 4.4.2 legacy kullanıyorum, takır takır. Batarya da iyi gidiyor. Benim batarya biraz eski olduğundan iyi dayanmıyor ama yeni batarya alacağım, 2günü görürüm.
 

kaan7878

Üye
arkadaşlar bu rom yüklüken telefonumun şarjı bitti. Bende kapalıyken pc ye bağladım sonrasında telefon açlmaz oldu. Boot.img de takılıyordu. CWM de farklı romlar attım bu açıldı ancak bu seferde dokumatik işlemez oldu. Diğer romlarda sorun yok. Bu romda sıkıntısız çalışıyordu ancak bu sorunu yarattı işte. En son çare flashla stock rom dönmeyi denedim ama yine bootloader dan ileri gitimiyor acil yardım lütfen.
 

Invoke

Üye
    Konu Sahibi

Bir şeyi yanlış ya da eksik yapıyorsun. Stock romu flashlarsan direk açılması gerekir zaten.
Ya da yükleyeceğin romun kernelini flashla.(Fastbootta) Sonra cwmye gir, full wipe yap. Sonra romunu flashla. Açılır.
 

kaan7878

Üye
Onları denedim kardeşim ya. Başka bildiğin bi alternatif yok mu. Flaslayınca bende öyle sanıyordum ama sony ericson yazısından ileri gitmiyor işte
 

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
Onları denedim kardeşim ya. Başka bildiğin bi alternatif yok mu. Flaslayınca bende öyle sanıyordum ama sony ericson yazısından ileri gitmiyor işte

Başka bir seçenek yok muhtemelen bir yeri eksik yapıyorsun.
 

kaan7878

Üye
flasladıkdan sonrada aynı şey oldu. Hem 2.3.4 hem 4.0.4. ü denedim ancak boot.img den ilerlemiyor. Flaslama tamamladıkdan sonra yapmam gereken başka bişi de mi var ?
 

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
flasladıkdan sonrada aynı şey oldu. Hem 2.3.4 hem 4.0.4. ü denedim ancak boot.img den ilerlemiyor. Flaslama tamamladıkdan sonra yapmam gereken başka bişi de mi var ?

Hayır, başka bir şey yok. Arka planda pc comp. çalışıyorsa onu kapatıp deneyin.
 

kaan7878

Üye
Yüklü bile değil ki. Sıkı bişiler oldu telefona ya hadi bakalım. Sanırım dokunmatik paneli de yaktım. Servise vercem ne kadar derlerse yaptırcaz artık.
 
Arkadaşlar ben flastool ile orjinal ftf dosyalarıyla sürüm güncelliyordum. Ne rom ne kernel hiçbirsey bilmiyorum. Bu işe yeni başlayanlar için ne yapmam gerektiğini anlatabilecek olan hayırsever arkadaşlar arıyorum
 

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
Önce bootloaderı açacaksın. İmzamdaki flashtool konusunda yazıyor, nasıl yapacağın.

Sonra zipi indir sd karta at.
Sonra kernel(zipin içindeki boot.img dosyası) flashlayacaksın(fastboot mod) yine flashtool konusuna bak.
Sonra cwmden wipe yap. Romu flashla.
Daha detaylısı konularda yazıyor zaten ve bu Romu değil legacyxperia 4.4.2 romunu flashla. Konusu bu bölümde mevcut.
 

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
Biz 4.4.2 LX tercih ediyoruz.
 
android open ramazan project

şaka bi yana rabel project diğer cihazlar içinde geliştirilecek mi ?
 

ergin53

Üye
Xperia S LT26i 4.4.2 ye güncelleyebilirmiyiz.
 

Invoke

Üye
    Konu Sahibi
Sony'nin verdiği bir güncelleme yok. Bu şekilde romlar yükleyebilirsiniz. Telefonuna uygun ve düzgün çalışan romu için araştırman ve denemen gerekli.