Invoke
Üye
-
Konu Sahibi
-
sence bu rom ile carbon rom arasındaki fark nedir? ve sence hangisi daha iyi
yeni [RC # 1.2] [Kitkat][Işın] [Resmi] [4.4.2 AORP] 11-Oca] sürümü çıkmış. ben indirip denedim çok daha iyi ve hızlı olmuş. bide biçok özellikler eklenmiş. artık kamera ile video kayıt yapılıyor.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
arkadaşlar bu rom yüklüken telefonumun şarjı bitti. Bende kapalıyken pc ye bağladım sonrasında telefon açlmaz oldu. Boot.img de takılıyordu. CWM de farklı romlar attım bu açıldı ancak bu seferde dokumatik işlemez oldu. Diğer romlarda sorun yok. Bu romda sıkıntısız çalışıyordu ancak bu sorunu yarattı işte. En son çare flashla stock rom dönmeyi denedim ama yine bootloader dan ileri gitimiyor acil yardım lütfen.
Onları denedim kardeşim ya. Başka bildiğin bi alternatif yok mu. Flaslayınca bende öyle sanıyordum ama sony ericson yazısından ileri gitmiyor işte
flasladıkdan sonrada aynı şey oldu. Hem 2.3.4 hem 4.0.4. ü denedim ancak boot.img den ilerlemiyor. Flaslama tamamladıkdan sonra yapmam gereken başka bişi de mi var ?
Biz 4.4.2 LX tercih ediyoruz.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?