Kitap / Genel Sohbet

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Kitap / Genel Sohbet
Arkadaşlar her türlü kitap hakkında bilgi alışverişi, tavsiye, sohbet için bir konumuz olsun istedim.
En son biz başka bir konuda Suç ve Ceza hakkında konuşuyorduk
 
Tepkiler: ' KalendeR '

Revengeful

Emekli Yönetici
Ben İngilizce kitap okuduğum için son zamanlar fazla sohbet edemeyebilirim en son Sherlock Holmes: Duke's son adlı kitabı okudum, super
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Ben de en son Pucca'yı okudum. Çok güzeldi ama feci küfür var içinde
Şimdi Kadın Kokusu'nu okuyorum. Mefisto Kulübünü yarım bıraktım. Ben ve Tess Gerritsen'ı yarım bırakmak. Çok ilginç.
 

SHS

Üye
teşekkürler Pınar
ya ben uzun zamandır kitap okumuyorum, yeni kitap almayı düşünüyorum, hadi önerin bakalım tür farketmez ama yabancı yazarların yok efendim en çok satanmış, yok süpermiş kitapları olmasın! sadece zaman ve para kaybı, kafa karışıklığından başka bişey değiller
 
Tepkiler: minoo
Olasılıksızı okumayı çok istiyorum. Okuyan var mı aranızda ?
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Suçlu zevkler var. Yetişkinler için(+18 icerikler, küfürler falanda varda fazla degil ama) vampirli, zombili falan bir kitap. Daha dogrusu seri. Fena sarıyor.
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Olasılıksızı okumayı çok istiyorum. Okuyan var mı aranızda ?

Olasılıksız'ı ben de çok okumak istiyorum ama bir türlü okuyamadım. Benim bölüm başkanım okumuştu. Adam resmen o kitabı okumadan ölme dedi.


----------Eklendi @ 23:01:24 ---------- Yazıldı @ 23:00:28 ----------


Türü farketmez ne demek yahu hangi tür seviyorsan söyle de ona göre öneride bulunalım :hmm
 

SHS

Üye
@' Kalender 'ben okudum Olasılıksız'ı fena yav
@Revengul o nası bi kitap yahu
@minoo tür: polisiye, klâsik, fantastik, bilimkurgu vs.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Vampir günlükleri dizisini bilir misin? Aha o iste

----------Eklendi @ 23:10:45 ---------- Yazıldı @ 23:10:22 ----------

Onun gibi yani
 

SHS

Üye
biliyorum, seni mi kırcam imkanım olunca bi bakarım
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi

@minoo tür: polisiye, klâsik, fantastik, bilimkurgu vs.

Polisiyeden bol bir şey yok bende. Az önce güncelledim hatta konuyu. Bak şu konuya istersen canım.


http://www.maxicep.com/kitap/tess-gerritsen-rizzoli-isles-serisi-422476.html


----------Eklendi @ 23:16:38 ---------- Yazıldı @ 23:16:01 ----------

Vampir günlükleri dizisini bilir misin? Aha o iste


Vampirler pek ilgimi çekmiyor benim
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Vallah benim odamda 7 tane kitaplık var kocaman. İlk gözüme kestirdigim Dan Brown-Kayip Sembol. Daha okumadım
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Bende de Dijital Kale var. Çok merak ediyorum ama bi türlü sıra bulamıyorum ona

Erkek Dedikodusu'nu almak istiyorum

 

TheCower

Üye
Vampir günlüklerini okumadım ama filmi süper kaç seneden beri on üç küsür yıllık Ateşten Gömlek i okuyordum. Bu sene elime arkadaştan Şeytan adlı bir kitap geçti. Şimdi farkediyorum da ikisinde de ateşli acayip bir şey var şimdi ise Oyunun Kurallarını Fizik Söyler diye bir kitap var onu da hediye ettiler ziyan olmasın diye okumaya başladım
 
Tepkiler: minoo

SHS

Üye
Günahkar'ı okudum dizisi (Rizzoli&Isles) varya onun kafam oraya gitti ama güzel kitaptı hemen bitirmiştim
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Günahkar'ı okudum dizisi (Rizzoli&Isles) varya onun kafam oraya gitti ama güzel kitaptı hemen bitirmiştim

Tamam işte Günahkâr 3.kitap. Sen bir de 4 ve 5'i oku


----------Eklendi @ 23:26:31 ---------- Yazıldı @ 23:26:11 ----------


Kitap okumak iyidir, candır
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Bari "şeytan yemini"ni okumuş olun
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Yok valla okumadım onu hatta duymadım. Yazarı falan kim?
Sen okuduysan bahset biraz güzel mi
 

SHS

Üye
nihat aynı anda 3-4 kitap okuyor