Kişiye Özel Zil Sesi...

Sponsorlu Bağlantılar

Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kişiye Özel Zil Sesi...
Aşağıdaki linkten telefon defterinizdeki kişilere farklı zil sesi atama uygulamasını indirebilirsiniz. Çalıştırmak için cihazınızı bir kere kapatıp açmanız gerekiyor.

 
  • Beğen
Tepkiler: sanal alem, anl_tr, Ediz Yiğit ve 1 kişi daha


Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kullanımı...

Merhaba arkadaşlar. Programı telefonunuza kurduktan sonra işleme geçmesi için telefonunuzu kapatıp açınız.

Telefonunuz açıldıktan sonra aşağıdaki yolu izleyerek programı kullanabilirsiniz.

Menü > Kişiler > Seçenekler > Ayarlar sekmesine geldiğinizce aşağıda program ile ilgili iki seçenek var.

  • Ringtone fot callers not in your contacts
  • Ringtone for anonymous callers
Bu iki seçenekten istediğiniz ayarları yaparak programı kullanmaya başlayabilirsiniz...


Not : Program tarafımca kullanılmaktadır...
 
  • Beğen
Tepkiler: re-emre
niksarli1979

niksarli1979

Üye
peki sendede karşı taraf bir kaç kez çalma sesi duyduktan sonra mı telefonun çalmaya başlıyo..?
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Hayır.
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
eline saglık kardeşim artık N900 ile ilgili konuları döktürürsün.
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim kardeşim... Öyle olacak gibi... :oke:
 
re-emre

re-emre

Üye
Kullanımı...

Merhaba arkadaşlar. Programı telefonunuza kurduktan sonra işleme geçmesi için telefonunuzu kapatıp açınız.

Telefonunuz açıldıktan sonra aşağıdaki yolu izleyerek programı kullanabilirsiniz.

Menü > Kişiler > Seçenekler > Ayarlar sekmesine geldiğinizce aşağıda program ile ilgili iki seçenek var.

  • Ringtone fot callers not in your contacts
  • Ringtone for anonymous callers
Bu iki seçenekten istediğiniz ayarları yaparak programı kullanmaya başlayabilirsiniz...


Not : Program tarafımca kullanılmaktadır...

çok teşekkürler tam istediğim program hiçbir yerde bulamamıştım cihazda yok zaten... k-office ve cep vakit adlı namaz vakitleri programlarını kurabilrsem süper olacak...k-office hata veriyo kurmuyor,cep vakitte simbian myemo için bu yada benzeri varmı?
 
tutas_tee

tutas_tee

Üye
tesekkurler...
 


Üst Alt