Kişilerimde Sorun

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
musicianfaruk

musicianfaruk

Üye
    Konu Sahibi
Kişilerimde Sorun
Arkadaşlar telefona başlarken hotmail hesabımı eşitledim . Sonra sim kartımdaki kişileride içe aktar dedim . Bi baktım rehberim hotmailimdeki kişiler + simdeki numaralarla dolmuş ve filtrelemeden hotmaili kaldırınca numaralarımda gidiyo . sanırım hotmaile kaydetmiş . Bunun çözümü varmıdır ? Sadece simdeki numaralarımı görmek istiyorum
 


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Hotmail hesabınla rehberini eşitlemeseydin. Eşitleme yapınca simkişilerini göstermiyor.
 
musicianfaruk

musicianfaruk

Üye
    Konu Sahibi
Ben aslında eşitlememiştim markete giriş için giriş adresi yapmıştım ama oldu artık yapcak bişey yok :) çözüm olarakta hotmaili gösterme dicem ve rehberi yeniden düzenlicem
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
aslında rehberi eşitlemek daha avantajlı. Numaralarının kaybolma ihtimalini ortadan kaldırıyor.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Ben aslında eşitlememiştim markete giriş için giriş adresi yapmıştım ama oldu artık yapcak bişey yok :) çözüm olarakta hotmaili gösterme dicem ve rehberi yeniden düzenlicem

Ben de ilk önce garipsemiş ve yabancılık hissetmiştim.
Sim kartındaki kişilerle birlikte, msn ve facebook'taki kişileri de gösteriyor.
Ortak bir rehber olarak gösteriyor.
Ama zamanla alışıyorsun.
Hepsinin bir arada olması iyi :)
Numarası olanı arıyorsun yada mesaj atıyorsun, olmayana mail atıyorsun yada duvarına yazıyorsun.
Kişilerin facebook profillerindeki resimleri, doğumgünü bilgilerini de otomatik olarak alıyor.
Sana 1 gün önceden hatırlatıyor takvim aracılığıyla.
Profil resimlerini de arama sırasında ve rehberde gösteriyor :)

Ali Kemal'in de dediği gibi eşitlemek bir anlamda iyi bir şey.
Sim kartına bir şey olsa, kaybolsa çalınsa bile, tüm kişilerin ve numaraların hotmail/live hesabında kayıtlı duruyor.
Ordan dilediğin zaman çekebilirsin ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: ardacumhur
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Gerçekten bu eşitleme olayı güzelmiş.Ben de düşünmüyordun hatta bunu bir eksi olarak bile görüyordum ama kullanmak gerekiyormuş demek :)
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece
omerk88

omerk88

Üye
Kardeşim mağazada rapdialer denen bir program var onu yükle sadece sim rehberini gösteriyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt