Stock ROM bu hocam elite kullanıyorum.Bu ROM'un adını söylersen belki yardımcı olabilirim..
Hocam 3g açma kapama var mı orada.Power toggles tavsiye ederim müthiş uygulama. Root vs gibi şeylere de gerek yok. Direk marketten yükle tamamen ücretsiz.
yada custom romları incele

hangisiyle değişecek bu bildirim çubuğundaki simgeler
Hiç bulaşma bence boşver programlarla yapnasıl yanı SytemUI yazı tipiyle alakalı birşeymi tam anlamadım ne demk istediğinizi

