Kısayol Panelini nasıl özelleştirebilirim?

Sponsorlu Bağlantılar

turgutilbars

turgutilbars

Üye
    Konu Sahibi
Kısayol Panelini nasıl özelleştirebilirim?
Merhabalar, ilk defa android root işlemini yaptım. İos gibi tweak yükleme yapabilir miyim? yukarıdaki kısayol panelini kaldırmak istiyorum. Samsung un kısayol Paneli gibi yapmak istiyorum ne yapmam gerekli?
 
  • Beğen
Tepkiler: awalaheks


Fenomenon

Fenomenon

Üye
Power toggles tavsiye ederim müthiş uygulama. Root vs gibi şeylere de gerek yok. Direk marketten yükle tamamen ücretsiz.
 
SHS

SHS

Üye
yada custom romları incele
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Bu ROM'un adını söylersen belki yardımcı olabilirim..
 
Fenomenon

Fenomenon

Üye
Hocam sadece toggle eklemek için rom yüklenmez :)
2g-3g düğmesi var ama yanılmıyorsam direk geçiş yapmıyor, ayarlara yönlendiriyor. Ben onu kullanmadığım için bilmiyorum.
Sen kendin yükle gör, beğenmezsen kaldırırsın zaten. Ayrıca ben görünmez kilit widget'ı yaptım. Ekranda görünmüyor ama oraya tıklayınca ekran kilitleniyor. Pratik bence.
 
awalaheks

awalaheks

Üye
guzel uygulama. Tavsıye ederım..

Asagida verdigim ekran suan bana ait bu Program sayesinde, paylaşan arkadasa tesekkur..

 
tekgöz38

tekgöz38

Üye
bn telefonun orjinal kısayol panelini değistiremedim program sayesinde 2. kısayol paneli geldi
[/url]
biri yardım edebilirmi
 
Fenomenon

Fenomenon

Üye
Nasıl yardım?
 
tekgöz38

tekgöz38

Üye
orjinal kısayolları silinmiyo
programı yükleyince 2. bi kısayol geldi bn onu kulllanmak istiyom
??
 
smh60

smh60

Üye
Apk editleme işine girersen SytemUI.apk düzenleyebilirsin benim gibi :) anlatımları var
 
tekgöz38

tekgöz38

Üye
nasıl yanı SytemUI yazı tipiyle alakalı birşeymi tam anlamadım ne demk istediğinizi
 
tekgöz38

tekgöz38

Üye
peki orjinale dönebiliyomuyum
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Dönersin
 
tekgöz38

tekgöz38

Üye
hangisiyle değişecek bu bildirim çubuğundaki simgeler
 
tekgöz38

tekgöz38

Üye
eywallah saol
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb
tekgöz38

tekgöz38

Üye
çok karışık zaten istediğim gibi düzelmiyo orjinal haliyle kullanıyorum
 


Üst Alt