kırom geldi :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Dafny

Üye
    Konu Sahibi
benim de
mutlu oldum ama geldi yani sonunda
 

Reşwan

Emekli Yönetici
ya sebebi uzun şimdi anlatamam boş bi zamanda gezdiricem forumu
bitane de pamuklu şeker al öyle gezin..

konuya espiri ile daldık pardonn.. hoşgelmiş sefa getirmiş iyi maxicepler dilerim. kendisilede sonra tanışırız artık.
 

Dafny

Üye
    Konu Sahibi
umarım
 

Necmati

Üye
Hoşgelmiş..
İyi Forumlarmışş
 

Burak

Üye
hosgeldi.

kırom derken anlamadım
 

Dafny

Üye
    Konu Sahibi
hoşbuldu
kendisi kıro da
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Kıro-m-uz hoşgeldin
1 aydır pek aktif göremiyoruz kendisini iki mesaj atıp yok olmuş
 

DiaBLoS

Admin
Kırom hoşgeldin ..
Bende bakır . Memnun oldum ..
 

zaza

Üye
Feyza baya uğraşmışsın getirmek için hoşgelmiş
 
hoş geldi kıron Dafny

benim gibi davet edilip eski üyelerden çıkmamış bu kes gıcır gıcır yeni üye dumanı üstünde
 

Dafny

Üye
    Konu Sahibi
off neti gidiyor sürekli
 

todiefor

Üye
netimde sorun var beyler ve bayanlar kusura bakmayın pek net de dolaşan biride değilim kusura bakmayın arkadaşlar
 

Dafny

Üye
    Konu Sahibi
tabi ya
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...