Kimse yokmu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Kimse yokmu
5110 telime 5 mp kamera takıcam. Bunun icin bir uygulama yada program arıyorum. Yardım edermisiniz. Link verirseniz sevinirim.
 

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
benim telefondaki 41 mp az geldi. sen dene, olursa bende 68 mp düşünüyorum
 
    Konu Sahibi
Arkiler aykutu ozledim. Buda aykutun repliğiydi. Simbiyan destek bolumunde biriyle kafa bulmustu.
 

doctorrr

Üye
aykut831 di zannedersem MaxiFenomen lerden biriymiş eleman
 

CABBAR

Üye
Akıllı telefonumla film indirirken telefonu cebime koyuyorum cep sobası niyetine kullanıyorum. Tavsiye ederim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...