Öncelikle şunu söyleyim;yöneticiler dışında kimse mesajlarınıza yada konularınıza müdahale edemez.Sonra silinmesine gelecek olursak;konunuz silindiyse mutlaka bir eksikten yada forum kurallarına uymayan bir durumdan dolayı silinmiştir.Konu açma kuralları gayet açıktır.Kurallara uymadan kafanıza göre konu açarsanız yönetici de görevini yapar ve konuya müdahale eder.Ayrıca yönetim üyelerine kırılmanıza yada kızmanıza gerek yok.Sonuçta kimsenin size garezi yok.Görevimizi yapıyoruz yani.Umarım anlatabilmişimdir.Keyifli forumlar,iyi geceler.