Arkadaşlar benim fazla kilolarımla sorunlarım var 80 kilo gibi bişeyim. 17 yaşındayım 175 boyundayım ve omuzlarım geniş bütün kızlar kilo vermelisin diyor bende kilo vermeye karar verdim ama vermek için zaman olmuyacak.Sizce zayıflama kemeri
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
almalımıyım işe yarar mı yada başka nasıl verebilirim ? okuldan çok geç çıktığım için ve buralar tenha olduğu için spor yapma imkanım yok lütfen yardım edin.
dostum 1)kendini oldur ama o kemeri alma cunku biraktigin an hooppp hemen ayni kiloya donuverirsin
2)spor salonuna gerek yok mesela ben yazin spor amacli evde ip atliyordum
3)bak dostum kendim yaptigim bi yeme tarzini soyliyim: yavas sık ve az yemek ye yani gunde 5 ogun ye yavas ye ve az az ye (su da cok onemli) amac metobolizmayi rahatlatarak alinan yiyecegin kiloya donusmemesi ve hafta sonu cik disari yuru islerine giderken yuru yani hareket et mesela ben her gun 12 km bisiklet surerim
hade kolay gelsin
Not: senden 2 yas kucugum kilom 48