kilo nasıl alınır doktora gitmelimiyim :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
kilo nasıl alınır doktora gitmelimiyim :(
arkadaşlar 57 kiloyum boy ise 180 yardım edin kilo almam lazım acayip zayıfım yardım edin herşeyi yiyorum ne bulursam mesela biraz önce 2 adet orta boy pizza yedim onun öncesinde 1 ekmek ne yaptıysam kilo alamıyorum doktora gitmelimiyim hani haberlerde görüyoruz ya kilo alma uğruna ölen insanlar var bende onlar gibi olmayım
 
valla bende 1.90 ım ve kilo 72 çok zayıf duruyom ama sen benden çok çok zayıfsın bence doktora görünmek faydalı...
 

TheCower

Üye
Aynen ben de gidicem gel birlikte gidelim ya bazı insanlara su içse yararken ben bi kova su içsem birşey olmaz. Sanırım yapıyla alakalı yani dna ya da acayip birşey
 
Arkadaşlar sağlıklı beslenme danışmanıyım kilo probleminize çözüm arıyorsanız 05075034218 numaralı hattan bana ulaşabilirsiniz .Bütün kilo proBlemleri sağlıksız beslenmeden kaynaklıdır.
 

SHS

Üye
nickten belli uzman olduğun
hareket etme sadece tıkın, ben denedim işe yarıyor
 

Masha

Üye
Kalorili şeyler ye mesela günde üç öğün yiyorsan aralarda fındık fıstık kuru üzüm kayısı falan ye.
 
aynı sorun bende de var bende 50 bazen 52 oluyorum
 
vallaha ben 1.88 boyunda 121 kilo olan biriyim benimle takılın size kilo aldırtayim
 

TheCower

Üye
Senle takılırsak durum vahim ben şimdi diyetisyene gidicem ne diyecem çok merak ediyorum. Neyse. Sağolun

----------Eklendi @ 22:37:06 ---------- Yazıldı @ 22:35:53 ----------

@Masha
o zaman da yüzde sivilce eksik olmuyo her gün bi mayın oluyo ve tarladan farkı kalmıyo
 
Ye-iç-otur-yat. bu dediklerimi yap 3 ay sonra zayıflamak için konu açarsın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...