Kıllar için çözüm :/

    Konu Sahibi
Yahu niye jilet vurdun ? Daha kötü hale getirir ki getirmiş zaten Ağda nedir ya İşkence gibi olur

evet ama napıyım en kolay yolu jiletti

---------- Eklendi @ 19:13:46 ---------- Yazıldı @ 19:11:56 ----------

Hormonların gayet iyi çalışıyor daha ne istiyorsun ? Koçummm benimmmm

evet ama böylede rahatsız oluyorum


---------- Eklendi @ 19:14:55 ---------- Yazıldı @ 19:13:46 ----------

Hamam otu araştır derim. Acısız ve kesin çözüm

araştırmıştım ben kötü kokuyor ve jiletle aynıymış. kullandıktan 2-3gün gün sonra daha sert daha çok çıkıyormuş.


---------- Eklendi @ 19:16:10 ---------- Yazıldı @ 19:14:55 ----------

Aqda Kokten Alir Yine Cikar Ama Sen Aldikca Seyreklesir ..

Son Gunlerde 'Epilamor' Diye Bi Tuy Dokucu Reklami Aldi Basini Gidiyor ..

Oda Aqda Gibi .. Ve 6 Seansta Kesin Cozummus ..

evet 6 seanstan sonra hiç çıkmıyormuş. ama ilerde pişman olursam naparım o var..

---------- Eklendi @ 19:18:13 ---------- Yazıldı @ 19:16:10 ----------


kılda keramet olsaydı....
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Millet köse olduğu için hayata küser senin dediğin şeye bak yaşın büyüdükçe boyun falanda uzar zaten. Düzgün durur merak etme
 
    Konu Sahibi
Kızlarda kıllara dayanamam kes hemen bacım.Ha ben kız değilim diyosan erkek adamın kıllı olur.ERkekler gittikçe kızlara benzemeye çalışıyor yaw çok acı bi durum.

erkeğim, kıza benzemekle ne alakası var ya rahatsız olan insan keserde biçerde bu kimseyi ilgilendirmez
 

Türe

Üye
benim de fazla gibi ama çok değil yani ben memnunum Aklıma izdivaç programındaki bayan geldi Aynen şunu dedi : " Döşü kıllı erkek istiyorum ! "
 
    Konu Sahibi
Millet köse olduğu için hayata küser senin dediğin şeye bak yaşın büyüdükçe boyun falanda uzar zaten. Düzgün durur merak etme

tamamda fazlada güzel durmuyor ki şimdilik makine ile kısaltsam nasıl olur ?
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Bari spora başla Spor yapmayan adamın kesmesi garip karşılanır Böyle yüzmeyle falan ilgilen
 
    Konu Sahibi
benim de fazla gibi ama çok değil yani ben memnunum Aklıma izdivaç programındaki bayan geldi Aynen şunu dedi : " Döşü kıllı erkek istiyorum ! "

hahahah bende internette bi video görmüştüm adam talibinin bacaklarında kıl var diye reddetmişti esra erolun miğdesi bulandı ikisinide kovdu
---------- Eklendi @ 19:32:42 ---------- Yazıldı @ 19:31:53 ----------

Bari spora başla Spor yapmayan adamın kesmesi garip karşılanır Böyle yüzmeyle falan ilgilen

o zaman büyük ihtimal vücut geliştirmeye giderim
 

Revengeful

Emekli Yönetici
14 yaşında ne vücut geliştirmesi yahu Body için ideal yaş erkekler için 21 Gelişimin erken durur yoksa kısacık kalırsın
 
Tepkiler: JUSTİNBB
    Konu Sahibi
14 yaşında ne vücut geliştirmesi yahu Body için ideal yaş erkekler için 21 Gelişimin erken durur yoksa kısacık kalırsın

hanter felan kaldırmam zaten onun dışındakiler kısaltırmı boyu bilgim yok, ben hep görüyorum 14-15 yaşlarındaki çoğu kişi kızlara hava atmak için vücut geliştirmeye gidiyor
 

Revengeful

Emekli Yönetici
beden eğitimi derslerinde gösterilen klasik ısınma hareketleri yeterli şimdilik
 
dostum bendede çok kıl var 16 yaşındayım ve hiç rahatsız değilim ya kıl hiç çıkmasaydı ne olcaktı erkekliğin sembolüdür kıl
 
Bak arkadasim benimde senin yasindayken bacagimda sari sari kucuk tuyler vardi ve ben yinede onlari istemiyordum cunku benim yasitimdaki hic kimsede yoktu.bende jiletle aldim .bu arada (jilet kıllari cogaltmaz,sadece cabucak cikarir.)hemen 4 gunde fln cikmaya basladilar.sonra bende hep almaya basladim ve tuylerim karardi beyaz tenli oldugum icin belli olmaya baslamisti.bende arastirdim ve killari azaltmak icin bir cozum buldum.simdi oncelikle tuylu bolgene agda yap yada epilasyon aleti ve bnzeri ile killari kokunden al.sonra aktarlarda falan oluyor.karinca yumurtasi yagi al ve onu bacaklarina surup beklet.tuylerin uzadikca tuyleri kokunden al ve 1-2 ay icinde tuylerin ya azalacak yada yok olacak.Jiletle devam etme jilet killari sadece yuzeysel alir kokten degil