[Kik Interactive] Kik Messenger v5.02(0) Symbian^3 Signed

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
[Kik Interactive] Kik Messenger v5.02(0) Symbian^3 Signed
Uygulama sayesinde arkadaşlarınızla hızlı bir şekilde çapraz ya da aynı platformlardan gerçek zamanlı sohbet edebilirsiniz. Uygulamayı kullanarak sohbet yapabilir, resim paylaşabilir, gruplarda gezi planları vs. yapabilirsiniz.




Kik Messenger is the totally free, crazy-fast cross-platform messenger app that connects you to your friends in real-time. Use Kik to chat, share pictures, plan outings with groups, and stay connected to the people who matter most.


You ’re going to fall in love with Kik Messenger. Here’s why:


* Hands-down the fastest smartphone messenger
* Instant message notifications - Sent, Delivered, Read
* Beautiful look and feel
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: polluxea♪, Suyaka, IKHULAKU ve 1 kişi daha


yiğitsaraç

Üye
teşekkürler deneyeceğim arkadaşım saoasın
 
realplayer2

realplayer2

Üye
teşekkürler windows live den daha kullanışlı diyebilirim
 
uribaju

uribaju

Üye
tşkler
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
Teşekkürler...
 
uribaju

uribaju

Üye
sadece kik sitesinin verdiği adres ile giriş yapılabiliyor hotmail denedim olmadı ama arayüz olarak program güzel
 
Suyaka

Suyaka

Üye
Uribaju; ben facebook mailimle kaydoldum, bir yerde yanlış yapmış olabilir misin?
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
tesekkürler :good:
 
Boran20

Boran20

Üye
bu programda da whatsapp'te ki gibi çıkış yapsan bile bağlı kalıyor musun?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt