Kiğılı açıkladı: Gyan bitti

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kiğılı açıkladı: Gyan bitti
Kiğılı açıkladı: Gyan bitti








Kığılı, ’Gyan formaları imzalayınca satışlarımız artacak’ diye konuştu.
“İstanbul'daki taraftarlarımızın çoğu tatilde. Buna karşın mavi forma iki günde 7 bin sattı. Gyan da imzalayınca satışlarımızda patlama yaşanacak.”

Fenerbahçe’de merakla beklenen yabancı golcü konusunda dün somut adımlar atılırken, sarı lacivertli taraftarlara müjdeyi Abdullah Kiğılı verdi.
SATIŞLAR PATLAYACAK
Fenerbahçe’nin Fenerium’dan sorumlu asbaşkanı, piyasaya yeni çıkan mavi formanın iki günde 7 bin adet sattığını söylerken, ardından beklenen açıklamayı yaptı; “Asamoah Gyan da imzalayınca forma satışlarımız patlayacak.”

Dünya Kupası’nda çeyrek final oynama başarısını gösteren Gana Milli Takımı’nın formasını giyen ve attığı 3 golün yanı sıra Uruguay maçının 120 dakikasında kaçırdığı penaltı ile tüm dikkatleri üzerine çeken 25 yaşındaki forvet oyuncusu için girişimlerini sürdüren Fenerbahçe, sonunda hedefine ulaştı. Gyan’ın yanı sıra formasını giydiği Fransa’nın Rennes Kulübü ile de her konuda anlaşmaya varıldığı öğrenildi.

2 GÜNDE 7 BİN SATTI
Sarı lacivertli taraftarların yeni formalara, özellikle de mavi formaya büyük ilgi gösterdiğini ifade eden Kiğılı, “İstanbul’da yaşayan taraftarlarımızın büyük bölümü tatilde olmalarına rağmen yeni formalarımıza ilgi büyük. Satışlar son derece iyi gidiyor. Mavi forma 48 saatte 7 bin adet sattı. Asamoah Gyan da imzalayınca forma satışlarımız patlayacak.” Abdullah Kiğılı’nın bu sözleri, Ganalı futbolcunun transferinin bitirildiğinin bir işaretiydi.

CUMA GÜNÜ TANITILMIŞTI
Kiğılı, Gyan’ın transferinin bitmesinin ardından Fenerbahçe taraftarının formalara çok daha fazla ilgi göstereceğini belirtti. Fenerbahçe’de yeni sezon formaları 23 Temmuz Cuma günü yapılan bir defileyle tanıtılmış ve sarı lacivertli taraftarların büyük beğenisini toplamıştı. Fenerbahçeliler, klasik çubuklu, beyaz ve mavi formaların yanı sıra yeşil formayı da rezerv forma olarak seyircisinin beğenisine sunmuştu. (Hürriyet)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nadir


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
İnşallah takımımızda görürüz.
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bencede büyük ihtimal bitti abi Son transferimizde Gyan transfer artık onunla birlikte biticektir
 
'Davut

'Davut

Üye
Ben 3 trasferide Beğendim... Hepside genç Futbolcular ve ilerleme kaydetmiş çıkış içinde futbolcular...Gyan da gelirse çok Güzel olur...:) Hayırlı Olsun Diyelim Şimdiden Fenerbahçemize....
 
haltie

haltie

Üye
kalitesi belli olan bir oyuncu ama bahsedilen rakam çok uçuk arkadaş ya :s
 

JayJayyy

Üye
çok güçlü bi oyuncu:oke:
 
haltie

haltie

Üye
16 milyon değerinde mi peki fenerbahçe vermesin o parayı :( diar ve stochdan çok üstün değil
 
Consul9

Consul9

Üye
ya bnde kığılı :allalla: giyim mağazasın deyilmiydi diorum :ehe
hırslı bir oyuncu :oke:
 
fatih5825

fatih5825

Üye
nezaman bitmiş yahu yada bitti ise nezaman gelecek bu adam lig başladı sayın kiğilı ve farkında ise Ş.Liğinden daha ilk elemelerde elenme tehlikesi ile karşı karşıya iken ayıptır ya yeter bukadarda taraftarla kafa yapılmazki arkadaş birde fener her istedıği futbolcuyu alır diyorsunuz ama gyan avrupada 1.sınıf forvet bile değil rakiplere gülünç duruma düşmekten başka bişey oldugu yok.. :(
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
nezaman bitmiş yahu yada bitti ise nezaman gelecek bu adam lig başladı sayın kiğilı ve farkında ise Ş.Liğinden daha ilk elemelerde elenme tehlikesi ile karşı karşıya iken ayıptır ya yeter bukadarda taraftarla kafa yapılmazki arkadaş birde fener her istedıği futbolcuyu alır diyorsunuz ama gyan avrupada 1.sınıf forvet bile değil rakiplere gülünç duruma düşmekten başka bişey oldugu yok.. :(



Biraz daha sakin olalım bence dün diğer takımlarıda izledik gs ve bjk bizden daha kolay rakiplerine bile zorlandı takım eksikler dönünce ve transferler tamamlanınca yükselişe geçicektir
 
fatih5825

fatih5825

Üye
Biraz daha sakin olalım bence dün diğer takımlarıda izledik gs ve bjk bizden daha kolay rakiplerine bile zorlandı takım eksikler dönünce ve transferler tamamlanınca yükselişe geçicektir


ya onLar rakip degılkı zaten ne içerde nede dışarda yong boys maçının kadrosunda yenı transefer hariç diğerleri gecen yılın oyuncuları idi transferden cok takım içindeki düzen yerine otursa daha rahat ederiz transferde geldiğinde daha iyi oluruz yong boys rakıp olamaz bize ama takım ıcındekı rakabet kötü yönde etikilerse ozaman yenı transfer degıl azız yıldırımda kurtaramaz...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

DiaBLoS
Cevap
0
Görüntüleme
478
DiaBLoS
DiaBLoS
Cevap
0
Görüntüleme
461
DiaBLoS


Üst Alt