Kıbrıs,maxicep ve ben

kcsoft

Üye
    Konu Sahibi
Kıbrıs,maxicep ve ben
merhabalar uzun süredir maxicep ten ayrılmış kıbrısta vatani görevimi yapmaktayım. bu süre içerisinde maxicep teki arkadaşlarımı baya özledim. güzel günlerdi, konulardaki yardımlaşmayı burda gördüm. maxicep unutulmaz bir ortam umarım en kısa sürede tekrar hür olarak görüşcez.

ÇILGIN TANKÇI




paşaköy/Cyprus
 
Tepkiler: MrCaesar, SHS, MaxipmaN ve 2 diğerleri

Emrgncy

Üye
hayırlı teskereler, yanlış hatırlamıyorsam paşaköy ercan dan daha ilerdeydi, gerçi ben askerliği bitireli 10 yıl oldu

Ben tam aksi istikamette yaptım askerliği, Lefke Gemikonağında... Merak ettimde millet hala Larnaka tv izliyor mu gazinoda

Tank bölüğünde 1 hafta dışbirlik olarak kaldım, birtane mayın silindirinin başını beklemiştik
Pek aklımda değil ama leopar tank filan vardı galiba Ha birde hala denetlemelerde tankların paletlerini boyuyor musunuz
 
Tepkiler: Oğuzhan, OttomaN TigeR, kcsoft ve 1 kişi daha

Buğra

Admin
Hayırlı teskereler
 
Tepkiler: kcsoft

kcsoft

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler ercandan bi 25 dk uzaklıkta bende 28 mknz.tüm.tnk 'tayım larnaka tv diğilde türkmax burda popüler tv
Bizde M48A5T2 var palet boyama görmedim ben şuan
Hayırlı teskereler
teşekkür ederim
 
Tepkiler: Emrgncy ve Buğra

Emrgncy

Üye
teşekkürler ercandan bi 25 dk uzaklıkta bende 28 mknz.tüm.tnk 'tayım larnaka tv diğilde türkmax burda popüler tv
Bizde M48A5T2 var palet boyama görmedim ben şuan
teşekkür ederim
Palet boyama ile ilgili bir anım vardı da o nedenle sordum, Larnaka tv yi genelde gece 12 den sonra izlerlerdi

Sizin birliğe de bir gün misafir olmuştuk, tabi o zamlar sen daha 10 yaşlarında bebe
sizin tatbikat alanında tamkar isimli bir patlayıcıyı test etmiştik..
 

Uhops

Üye
Çılgın tankçı
 
Tepkiler: kcsoft

esmeran3

Üye
Hayırlı Teskereler Çılğın Tankçı Seneye bende askerim
 
Tepkiler: kcsoft ve OttomaN TigeR

kcsoft

Üye
    Konu Sahibi
anladm

evet bizde misafirhane var evet şuan baya tatbikatlar yapılıyor spor ağırlıklı ama
Çılgın tankçı
Hayırlı Teskereler Çılğın Tankçı Seneye bende askerim
teşekkürler şimdiden hayırlı olsun umarım iyi biyer çıkar sana emin ol acemi birlikleri güzel olur gün gelir özlersin
 
Tepkiler: Emrgncy ve esmeran3

esmeran3

Üye


İnşallah kardeşim polis olmayı düşünüyorum yani kesin olmam lazım bu yüzden belki askere kısa dönem giderim
 

Emrgncy

Üye
anladm

evet bizde misafirhane var evet şuan baya tatbikatlar yapılıyor spor ağırlıklı ama
zaten kıbrısın sporu meşhur

Haftada 2 kez 5 km koşardık , biri techizatlı, biri techizatsız..

Hala Alarm veriliyor mu? Araziye çıkıyor musunuz..
 
Tepkiler: kcsoft ve esmeran3

esmeran3

Üye
o 10 yıl boyunca yaparsam yapmam ama ben yapmak istiyorum tam bilmiyorum ya
 
Tepkiler: kcsoft

kcsoft

Üye
    Konu Sahibi
Tepkiler: Emrgncy ve esmeran3

esmeran3

Üye
evet VATANA HİZMET etmek güzel hem istiyorum da
 
Tepkiler: kcsoft

esmeran3

Üye
olabilir kardeşi m
 
Tepkiler: kcsoft

Emrgncy

Üye
evet spor kötü 3 km techizatlı koşu var, alarm bidefa verildi şimdiye kadar oda daha yeniydim tabi
bence polislik güzel
şanslıymışsınız

Ben ayda iki veya üç defa Alarm verildiği zamanları bilirim...
 
Tepkiler: Dede

KayraBey

Üye
Larnaka tv mi
 
Tepkiler: kcsoft ve Emrgncy

Invoke

Üye
Çılgın mı tankçı
 
Tepkiler: Dede ve kcsoft