kcsoft
Üye
-
Konu Sahibi
-
teşekkürlerhayırlı teskereler, yanlış hatırlamıyorsam paşaköy ercan dan daha ilerdeydi, gerçi ben askerliği bitireli 10 yıl oldu
Ben tam aksi istikamette yaptım askerliği, Lefke Gemikonağında... Merak ettimde millet hala Larnaka tv izliyor mu gazinoda
Tank bölüğünde 1 hafta dışbirlik olarak kaldım, birtane mayın silindirinin başını beklemiştik
Pek aklımda değil ama leopar tank filan vardı galibaHa birde hala denetlemelerde tankların paletlerini boyuyor musunuz
teşekkür ederimHayırlı teskereler
Palet boyama ile ilgili bir anım vardı da o nedenle sordum, Larnaka tv yi genelde gece 12 den sonra izlerlerditeşekkürlerercandan bi 25 dk uzaklıkta bende 28 mknz.tüm.tnk 'tayım larnaka tv diğilde türkmax burda popüler tv
Bizde M48A5T2 varpalet boyama görmedim ben şuan
teşekkür ederim
Palet boyama ile ilgili bir anım vardı da o nedenle sordum, Larnaka tv yi genelde gece 12 den sonra izlerlerdi
Sizin birliğe de bir gün misafir olmuştuk, tabi o zamlar sen daha 10 yaşlarında bebe
sizin tatbikat alanında tamkar isimli bir patlayıcıyı test etmiştik..
Çılgın tankçı
teşekkürler şimdiden hayırlı olsun umarım iyi biyer çıkar sana emin ol acemi birlikleri güzel olur gün gelir özlersinHayırlı Teskereler Çılğın TankçıSeneye bende askerim
anladm
evet bizde misafirhane varevet şuan baya tatbikatlar yapılıyor spor ağırlıklı ama
teşekkürler şimdiden hayırlı olsun umarım iyi biyer çıkar sana emin ol acemi birlikleri güzel olur gün gelir özlersin
zaten kıbrısın sporu meşhuranladm
evet bizde misafirhane varevet şuan baya tatbikatlar yapılıyor spor ağırlıklı ama
polis olursan askerlik yapmazssınkiİnşallah kardeşim polis olmayı düşünüyorum yani kesin olmam lazım bu yüzden belki askere kısa dönem giderim
evet spor kötü 3 km techizatlı koşu var, alarm bidefa verildi şimdiye kadar oda daha yeniydim tabizaten kıbrısın sporu meşhur
Haftada 2 kez 5 km koşardık, biri techizatlı, biri techizatsız..
Hala Alarm veriliyor mu? Araziye çıkıyor musunuz..
bence polislik güzelo 10 yıl boyunca yaparsam yapmam ama ben yapmak istiyorum tam bilmiyorum ya
bende polislik düşünüyordum nasip olmadı ama sivilde olabilirevet VATANA HİZMET etmek güzelhem istiyorum da
şanslıymışsınızevet spor kötü 3 km techizatlı koşu var, alarm bidefa verildi şimdiye kadar oda daha yeniydim tabi
bence polislik güzel
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?