Kewell'a Fenerbahçe de talip

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Kewell'a Fenerbahçe de talip
Galatasaray'da sakatlığının ardından gönderilmesi gündeme gelen ancak taraftardan gelen baskıyla takımda kalan Harry Kewell'a Fenerbahçe'nin talip olduğu iddia edildi.


Dergide Neill ve Kewell'ın aralarının bozuk olduğu söylense de iki oyuncu Türkiye'de birbirinden ayrılmıyor



Avustralya’da yayın yapan ’Inside Sport’ Dergisi Kewell’ı kapağına taşırken, Avrupa devlerinin yanı sıra G.Saray’ın ezeli rakibi F.Bahçe’nin de istediğini yazdı.

YILLIK 2.5 MİLYON EURO ALIYOR

Sezon sonunda bitecek sözleşmesinden yılda 2.5 milyon Euro kazanan 32 yaşındaki oyuncunun henüz kontrat yenilemediğine değinilen haberde onu en yakından izleyen takımın Marsilya olduğu da belirtildi.

F.Bahçe’nin dışında PSG, Juventus, Roma, Zenit, R.Zaragoza ve BAE’den Al-Jazira’nın sezon sonunda teklif götüreceği iddia edildi.

Ülkenin gelmiş geçmiş en iyi futbolcusu olarak gösterilen Kewell’ın da Türkiye hakkındaki görüşlerine yer verildi: “İstanbul güzel bir yer, çılgın ama güzel... En güzel yanıysa iklimi.

Yılın 10 ayı tişörtle dışarı çıkabiliyorsunuz. Dubai’deki Milli Takım kampına gittiğimde arkadaşlarım beni çok kıskandılar.


’Nasıl bu kadar harika bronzlaştın?’ diye sordular. Özellikle bir çaba da sarf etmediğimi öğrendiklerinde şaşırdılar.”

NEILL İLE ARALARI BOZUK MU?

Kewell’ın Galatasaraylı Neill ile Milli Takım’a dayanan bir anlaşmazlığı olduğu da derginin iddialarından.

Kewell’ın takımdaki gruplaşmadan duyduğu rahatszılığın yakın zamana kadar medyada yer almasıyla ilgili olarak Cahill ve Neill’ın takımda yerlerinin garanti olmasından duyduğu sıkıntı gündeme gelmişti.

Ancak Avustralyalı futbolcu konuyla ilgili olarak “Hepimiz profesyoneliz. İşimiz gereği bir araya geldiğimiz zaman takımımız için elimizden gelen herşeyi yapyıyoruz” diyerek net cevap vermekten kaçındı.
 


'Davut

'Davut

Üye
32 yaşındaki adamı bu kadar kişi istermi yahu :) Ne adammış...:ehe
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
hiç inandırıcı değil...
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
performans olarak çok iyi bence ama sakatlığı var :s
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Yok yok kalsın Cimbom da .. Hiç bir gereği ve mantığı yok . :ehe
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
ben beşiktaşta olsun isterdim :)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
yaw Beşiktaş niye özgün olamıyor Halit sizde dışardan bulun..
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
He ya , ondan bundan atılanları alıp duruyorsunuz .. :ehe
Olmaz ki Halit . Gidin siz de dışarı da bulun :D
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
biz zaten buluyoruz...

ayrıca altyapıdan bir çok oyuncu çıkarıyoruz.benim kişisel fikrim o :)


hızlı oynayan kaliteli bir oyuncu her takımda olması lazım liverpoolda ingilterede oyanmış adam boş olma imkanı yok gibi :ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ben beğenmiyorum şahsen şu haliyle Kewell i. Eski kewell dan eser yok ..
Eski sol kanatta uçan Jet Kewell nerede , şimdi ki kewell nerede . Leeds United daki kewell in çeyreği yok artık . :ehe
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
oynadığında yine iyi oynuyor
 
ekc-103

ekc-103

Üye
DiaBLoS™;2142340' Alıntı:
Ben beğenmiyorum şahsen şu haliyle Kewell i. Eski kewell dan eser yok ..
Eski sol kanatta uçan Jet Kewell nerede , şimdi ki kewell nerede . Leeds United daki kewell in çeyreği yok artık . :ehe

ben eski formuna döneceğine inanıyorum
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
döner bence de ama sakatlığı çok etkiliyor
 
'Davut

'Davut

Üye
Eğer Futbolcu oynamak istiyorsa yine aynı şekilde oynar Sakatlık etkilemez...
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
adam sakat napsın :ehe
 
'Davut

'Davut

Üye
Sakatlamasın...:d: İnsan bu kadar da sakatlanmaz...:ehe
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
:ehe adam müzmin sakat geçmiyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt