benim için de sağlam alt yapı.oldukça hemde ama öyle olmuyor işte.Birden herşey yerle bir olabilir.En tepedeyken en dipte olabilirsin...Bi şekilde bunu halledebilirim o gücü bulabiliyorum kendimde ama nedense bu aralar yakınlarımın ölüm korkusu sardı.Özellikle annemin...Ayyy Allahım yazdıysa bozsun..İşte o zaman ne olurum bilemiyorum.Kestiremiyorum neler yapabileceğimi...
bak işte ölüm ben demiştim hani HAYATIM için planlarım ama hayatımdan hatta o planda herkes için bir rol var ama işte dediğin gibi birisine bir şey olur ölürse dediğin gibi o planım bozulur hersey alt üst olur en başta ben çünkü o gelecektedi planımda tüm sevdiklerim var vede sevdiklerimi ÇOK mutlu etmek istiyorum bunu başaracağımada inanaıyorum
----------Eklendi @ 00:26:45 ---------- Yazıldı @ 00:24:38 ---------- ama şu dediğim varya birisi diyo eşşek kadar adam olmuşşun ben düşündüm dedimki anem ölse ne yaparım garip bir gülümseme aldı birden anemim o gülüşü başımı oksaısı aklıma gelince ama anem yanımda dedim ya olmasa İHTİMALİ gelince aklıma yatağımın içine girdim ağlamaya başladım
vede öyle bir şeyi aklıma daha hiç getirmek istemiyorum ...