-efşan
Üye
keşke hayat bana bir şans sunsaydı
yine bir keşke.
Keşke öyle olsa idi.
şarkı bu, kime söylediğim ne malumAma galiba bütün bu olanlara
dayanamam, ama hazırım.
Sen giderken adımlarını sayarım.
Heyhat! Ne yazık seni yanlış tanıdım sanırım.
artık bi keşken daha var canım
benim değil onun..
böyle şeyler söylenmez tabi.Gitsin gerekirse doktoru bilgi verir.
bencede bebiş yine acamadım malum ewde bı bebek krızı var ne desem boş oluyo bıde annem bırak esranın anlattıklarını söleme şimdi bişey olur senden bılırler dedı
sen aradıgında tam kavga vardı yıne
Sanırım yanlış tanıdım.Nedense???
Neyse o şeyi anlatabilecek bi kelime yok aslında.Dilimin döndüğünce,kelimeleri yetirebildiğimce anlatmaya çalışayım..
İlk gördüğümde sıkılmış gibiydi.Ama ordan çıkınca alınacak çikolatanın sevincini yaşıyodu bi yandan..Sabırsızlık vardı..Kaygı vardı acaba istediğimi almazlarmı diye?Umut vardı,güven vardı annesiydi sonuçta onu almayıpta ne yapacaktı.....
Keşke çikolata kadar aza indirgeyebilseydim herşeyi...
daha okumadan nefesim tükendi nefes alamadım sonunda o çikolata ile yüzüme bi gülümsene geldi gözlerim yaşardı
bende aşıya gitiğimde aşı ol muz alıcaz derlerdi keşke...
herkezden biraz bi şey var değilmi?
hayat bu dedilerdi büyüme çocuk kal
insan büyüdügünüde anlamıyo be biri dan diyediyoki EŞŞEK kadar adam oldun
sende bir düşünüyon haketden öyle
sonra hayatın eğlencesi kalmıyo
düşüyosun dert tasa peşine
hayat zor...
alaha şükür benim için alt yapıyı sağlam yapmışlar
ama kuaföre gelen o kadar adam varki parası olan parası olmayan
adam 800 lira maaş alıyo 450 lirası kira bide kışın masrafları var çocuğun okul masrafı anlatıyo adam onlar aklıma gelince dua ederim allah yardımları olsun
içimden diyorum bizdende babalar -anneler olucak cocumuzu nasıl yetiştirecez bi yandan şimdi gülsemmi ağlasammı
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?