MUSTAFA AKPINAR97 Üye 2 sinide flashladim en son cikan da ara frekans larda kullanılıyor bide ubuntu fln bisey yazıyor kernelin aciklamda isminde mi ne iste
2 sinide flashladim en son cikan da ara frekans larda kullanılıyor bide ubuntu fln bisey yazıyor kernelin aciklamda isminde mi ne iste
HakanSeven12 Üye Konu Sahibi MUSTAFA AKPINAR97' Alıntı: 2 sinide flashladim en son cikan da ara frekans larda kullanılıyor bide ubuntu fln bisey yazıyor kernelin aciklamda isminde mi ne iste Genişletmek için tıkla ... ubuntu üzerinde derlenebiliyor linux kerneller o yüzden öyle yazıyor
MUSTAFA AKPINAR97' Alıntı: 2 sinide flashladim en son cikan da ara frekans larda kullanılıyor bide ubuntu fln bisey yazıyor kernelin aciklamda isminde mi ne iste Genişletmek için tıkla ... ubuntu üzerinde derlenebiliyor linux kerneller o yüzden öyle yazıyor
MUSTAFA AKPINAR97 Üye Hafiza kartinda yer yok hic 1.bolumde 2.bolum ext4 bir tek orda yer var ext4 500mb swap kurulu kasma yok bari class4 kart 150mb bos yer ext4 de hafiza karti class 10olsa fark olur dimi hız konusunda
Hafiza kartinda yer yok hic 1.bolumde 2.bolum ext4 bir tek orda yer var ext4 500mb swap kurulu kasma yok bari class4 kart 150mb bos yer ext4 de hafiza karti class 10olsa fark olur dimi hız konusunda