Kalan ram miktarı budur gerisini android kullanıyor yani her hangi bir sorun yok bizde de aynı
- - - Eklendi - - -
Arkadaşlar bu ara biraz sessizlik oldu galiba bi yenilik yok inşallah beta sürümünü patlatırlar alpha sürümü de öyle olmuştu sessizlik artından gelmişti )
Kalan ram miktarı budur gerisini android kullanıyor yani her hangi bir sorun yok bizde de aynı
- - - Eklendi - - -
Arkadaşlar bu ara biraz sessizlik oldu galiba bi yenilik yok inşallah beta sürümünü patlatırlar alpha sürümü de öyle olmuştu sessizlik artından gelmişti )