Motorola Atrix 4G [Kernel 3.1.10] Olympus (Atrix 4G) Kernel Port Projesi

    Konu Sahibi
Yazık bana

Başlıkta bir sen bir ben varim zaten. He birde Metalist_Angel

Körler sağırlar bir birini ağıtlar olarak gidiyor konu.
aynen in cin top oynuyor 2600 küsür gösterim var kimseden ses yok

- - - Eklendi - - -

Kernel çıktı ve ilk 3.1 kernelli cm9 romunun konusunu açtım admin onaylar onaylamaz indirebilirsiniz ama dikkatli olun bu bir alfa sürümdür. Sorumluluk size aittir...
 

Sarangni

Üye
Yorumları takip ediyorum bu aşamada kurmam galiba biraz daha gelişmesi gerek.
 
    Konu Sahibi
Ben betaya kadar bekletim galiba
 

Sarangni

Üye
Gelen yorumlar olumlu yalnız daha kurmak için erken görünüyor. Bazı sıkıntıları var. Bu sıkıntıların aşılması gerekiyor.
 
    Konu Sahibi
Bazi cihazlarda sorun yokken bazilarinda var
 
cm 10.1 sürümünü güncellemişler (20/05/2013)Motorola ATRIX için CyanogenMod 10.1 :=) Kernel 2.6.32 den 3.1.10 ile güncellemişler
 

dellete

Üye
Son Versiyon diye açıklanmış..Bu açıklamayı test yaptıktan sonra mı veriyorlar.Yoksa herkes denesin mi diye yayınlıyorlar.
 

Sarangni

Üye
Bunu indirip denerim işte. CM10.1 son versiyonu oldukça iyiydi çünkü.

Bunlar test edildikten sonra yayınlanıyor arkadaşlar zaten paylaşım sitesine 17.05.13 yüklenmiş yani 3 gündür test edilmi. Öyle çok bir şey beklemeyin ama sonuçta kernel ALPHA daha...
 
    Konu Sahibi
valla ben kararsız kaldım indirsemmi beklesemmi
 

dellete

Üye
Ben indiriyorum da bu sürümü kurarken yine aynı işlemlerimi yapıyoruz yoksa başka birşeyler yapmak mı gerekiyor ??
 

Sarangni

Üye
valla ben kararsız kaldım indirsemmi beklesemmi

Normalde bende kararsızım. Bunu yüklememin tek sebebide bir önceki versiyonun cidden iyi olması bakalım yeni kernelle bir şeyler değişmişmi. Cihaza ROM atacaktım zaten ondan önce bunu bir denerim iyi olur.
 
    Konu Sahibi
Normalde bende kararsızım. Bunu yüklememin tek sebebide bir önceki versiyonun cidden iyi olması bakalım yeni kernelle bir şeyler değişmişmi. Cihaza ROM atacaktım zaten ondan önce bunu bir denerim iyi olur.
of neyse atmıcam biraz daha beklicem

- - - Eklendi - - -

konu düzenlendi
 

Sarangni

Üye
- Oyunlarda sıkıntı yok.

- Fotoğraf çekimi iyi ama odaklanma sorunu var.

- Video çekiyor onda da odaklanma sorunu var ama net çekiyor.

- Aramadan sonra reset atmak gibi bir sorun ile karşılaşmadım. Call list oldukta hızlı.

- Bataryayı test edemedim ama sorunlu olduğuğunu söylüyorlar.
 
    Konu Sahibi
batarya ilk döngüde düzgün sonuç vermez batarya testi için 1 gün beklemen lazım