kepek sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

versino2

Üye
    Konu Sahibi
kepek sorunu
bende son zamanlarda çok kepek olmaya başladı.bioxcin şampuan kullanıyorum.son 1 haftadır cuma yıkıyorsam cumartesi sabah kepek oluyorhemde çok aşırı.sizce doktora gitmeli miyim ? Gitmeliysem aile hekimine mi yoksa özel bir hastahane ye mi gideyim
 
kepek çilt sorunu saçla alakası yok e vitamini eksikliginde deri döküntüsü oluşur
 
head shoulders kepege karşı etkili kullan
 
Tepkiler: TheMadness

Haydar

Emekli Yönetici
bende 2 senedir bioxcin kullanıyorum hiç kepek yaptığına şahit olmadım
 

veterinere git kardeş. bu nasıl bi sorudur elidor sarı şişe kullan bak keyfine bişeycikler olmaz geninden kaynaklanıyodur benımde bi ara olmuştu ergenliğe ilk girdiğimde saç stilim falan değişmişti sonradan herşey rayına oturuyor merak etme eski karizmama sahibim şuan

- - - Eklendi - - -

head shoulders kepege karşı etkili kullan

head shoulders hiç tavsiye etmem benim kepeksiz saçımı kepekli yapan şampuan
 

versino2

Üye
    Konu Sahibi
18 yaşındayım yalnız
 

SheFy

Üye
bak benim saçım çok kepekliydi. Clear man cool sport mentollu aldım 2 hafta düzenli yıkadım kepek falan kalmadı. 2 senedir ne kepek var ne bişey bence dene. head shoulders kullandım işe yaramadı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...