Her insan makjajla güzeldir. Koyduğun kişiye bak ya burcu .

Sabah sabah iştahım gitti. Bir de ya bununla evlenenlere ne demeli.
Kendimi beğenmiyorum. Ama kızlar tarafımdan sevilen ve beğenilen biriyim bu bir gerçek.
Başlık kendinizi beğenmiyor musunuz? Olarak değişmeli bu arada.