Kendi Yapımım Wi-Vista Buyrun

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Wi-TRojan

Wi-TRojan

Üye
    Konu Sahibi
Kendi Yapımım Wi-Vista Buyrun
Wi-Vista Kendi Yaptığım s60 Tema​



Umarım Beğernirsin KOlay Gelsin​

--------------- Ekleme ---------------

Kendi Yapımım Wi-Vista Black Diernden Fazla Farkı Yok am Yinede Paylaşmak İstedim.​



 


Whispeя

Whispeя

Üye
Teşekkürler.:oke:
 
Wi-TRojan

Wi-TRojan

Üye
    Konu Sahibi
:) Sadece 1 Cevap Saolasın Cvp için MeTe-Mobile Eyw.
 

*antinegative*

Üye
ya link kırk offf ya bi konu açıon adam gibi aç
 
Netsky™

Netsky™

Üye
link kırk :off: :sinir :bann:
 

*antinegative*

Üye
link kırıkkkkkkkkkk konuyu çöpe atsana bee
 
Wi-TRojan

Wi-TRojan

Üye
    Konu Sahibi
Linkler Yenilendi :s
 

*antinegative*

Üye
kolaysa yenileme
 
BarisOlsun

BarisOlsun

Üye
buda temaysa artık tema görmemişsin sen mi yaptın yani bunu vistaymiş birde :)
 

karacaoğlan040

Üye
iğreç bi tema siz tem agörmemişsiniz diye şaka yapardım ama güzel tema eline klavyene sağlık saol
 
tunahan53

tunahan53

Üye
lınk kırıkk :bann::bann::@:@
 

falcon2189

Üye
rapid shareyle iş olmuyo arkadaş başka bişiyle kandır adamları
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Link cort...
 
alpertemmuz

alpertemmuz

Üye
saol
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt