kendi sitenin kısa yol simgesini yap resimli çok kolay s60v5_v3

Sponsorlu Bağlantılar

  • 6 Haziran 2012
  • 1200 Okunma
  • 2 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. 6 Haziran 2012 #1
    Sponsorlu Bağlantılar

    evet arkadaşlar burada fb touch uygulamasını kendimize göre nasıl düzenliyebilecegimizi anlatacam....

    ilk nce uygulamanın setup unu indiriyoruz buradaki linkten kendi sitem için yaptıgım kısayolu indirebilirsiniz zaten bunun üzerinden anlatacam

    http://https://hotfile.com/dl/158769244/d15a0e9/Turhan_tarm.wgz.html

    dosya wgz formatında gelecek bunu telefonumuza gönderip x plore yardımıyla zip yapıyoruz ve pc ye kopyalıyoruz zipi açıyoruz
    < Resmi açmak için tıklayın >


    sonra facebook klasörü içindeki fb.js dosyasını masa üstüne kopyalıyoruz ve sag tıklayıp düzenle diyoruz.
    < Resmi açmak için tıklayın >
    [/URL][/IMG]

    burayı silip linkimizi yazıyoruz ve kapatıp kaydediyoruz

    < Resmi açmak için tıklayın >
    [/URL][/IMG]

    ve dosyayı facebook klasörüme atıyoruz yani orjinalin üzerine yazıyoruz

    daha sonra uygulamaya isim vermek için info.plipst'i çıkartıyoruz ve düzenle deyip buraya uygulamanın menüde görünecek adını yazıyoruz

    < Resmi açmak için tıklayın >
    [/URL][/IMG]
    ve tekrar dosyaya ekliyoruz


    son olarak ikonu çıkartmadan açıyoruz ve düzenle diyoruz boyutu degiştirmiyoruz yani resmi ikonla aynı boyutta seçiyoruz yoksa ikon fazla belli olmuyor son olarak kayıt edip çıkıyoruz düzenledigimiz zipi telefona atıyoruz ve tekrar x plore ile wgz formatına çeviriyoruz bitti hepsi bu kadar
    teşekkür etmeyi unutmayın ve sitemize destek için bi inceleseniz

    TURHANİŞ|TARSUS'TA MARKA OLMAYA DEVAM EDİYORUZ|KALİTELİ VE UYGUN FİYATLI ÜRÜNLER ÜRETMEYE DEVAM EDİYORUZ...
     


    Yazan: sertacusta

    Sponsorlu Bağlantılar
    kingofhoparlör ve bymen07 bunu beğendi.
  2. 16 Haziran 2012 #2

    kingofhoparlör

    kingofhoparlör

    teşekkürler işime yaradı :)
     
  3. 16 Haziran 2012 #3

    sertacusta

    sertacusta
    bişey degil
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
17/08/2019 - 23:38