Kemalpaşa Doğa Yürüyüşümüz..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ycg35

ycg35

Üye
    Konu Sahibi
Kemalpaşa Doğa Yürüyüşümüz..
9 Mart ta yaptığımız Kemalpaşa Doğa Yürüyüşümüzden bir kaç kare...




















Devamını getirmek isterdim ama yüklemek çok uzun sürüyor şimdilik bu kadar.. :D
 


canturgay

canturgay

Üye


oynakbeyini görende everest e tırmanıyor sanırr.2 değnek almışş..:D


güzel yerler,güzel resimler..:oke:
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
doğanın muhteşemliği göz önünde
orda olasım geldi
 
POWER

POWER

Üye
Oynak deel OymakBeyi bende Ekip Başı idim lisede :ehe
 
canturgay

canturgay

Üye
tamam işte bende öyle diyorum..'oynakbeyi' :ehe
 
-iBoRotTi-

-iBoRotTi-

Üye
fotoğraflar muhteşem
 
CEREN

CEREN

Üye
oynakbeyini görende everest e tırmanıyor sanırr.2 değnek almışş..:D
sende harbiden komiksin ya süper :kop:

güzel yerler,güzel resimler..:oke:
manzaralar güzel.
 
neslein

neslein

Üye
cok güzel resimler doğada muhtesem :oke:
 
ycg35

ycg35

Üye
    Konu Sahibi
yorumlar içn tşkkr ederim bu arada o oymak mıdır oynak mıdır herneyse o bizim necati hoca herif ağrı dağına bilem çıkmış o elinde sopalarada batom deniyor onlar olmasa neyse aslında biz batomlarla yürümüyoruz hocanın sırtındaki çantaya dikkat ettiyseniz eğer büyük bir çanta içi onlarca malzeme dolu hepside gerekli malzemeler sonuçta bir tırmanıcı yani çantanın ağırlığı gereği batomlarla yürüyor birde tırmanırken bir fotoğraf var arkadaşlarımızın zorlandığını görmüşsünüzdür ayağında bot yada elinde batom olmayanlar orda çok zorlandı :D neyse bu hafta sonu menemen şelaledeyiz ordanda bol bol foto eklerim :D
 
canturgay

canturgay

Üye
walla komandolarda da 40 kg civarı yük oluyor..
ama ben hiç birinde batom görmedimm... ;)
 
ycg35

ycg35

Üye
    Konu Sahibi
valla bilemiycvem ama bi ara o çantayı bnde taşımıştım gerçekten ağır içinde tüpü var çanak çömleği var uyku tulumuydu fln filn böle işte..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt