halil12345
Üye
Kelime Avı Oyunu neden olmasin :)
Arkadaşlar kelime avı çok güzel bir oyun. Bilenleriniz vardır mutlaka. İphone ve androidde bu uygulama mevcut. Fakat symbian denen hantal işletim sisteminde yok. Rakiplerinin çok gerisinde kalıyor. Nerden aldıysam bu telefonu. Oyunun 400.000'e yakın üyesi olmasına rağmen symbian uyumlu versiyonu ortalıkta yok.
