Kelime Avı Oyunu neden olmasin :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

halil12345

Üye
    Konu Sahibi
Kelime Avı Oyunu neden olmasin :)
Arkadaşlar kelime avı çok güzel bir oyun. Bilenleriniz vardır mutlaka. İphone ve androidde bu uygulama mevcut. Fakat symbian denen hantal işletim sisteminde yok. Rakiplerinin çok gerisinde kalıyor. Nerden aldıysam bu telefonu. Oyunun 400.000'e yakın üyesi olmasına rağmen symbian uyumlu versiyonu ortalıkta yok.
 


Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Bende tabu istedim ama yok dostum malesef
 
keys1903

keys1903

Üye
yok kardes o yok bu yok
 
backwater

backwater

Üye
ovi de var kelime avvı oyunu ben indirdim tarzım olmadıgı için geri silmiştim
 
İncİnat

İncİnat

Üye
takmışsın kardeşim kelime avı na git başka oyunlar oyna bu üçüncü konun oldu forumda kirlilik yaratıyorsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt