kediciqim :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

minoo

Üye
    Konu Sahibi
kediciqim :D


tipe bakın ya kutunun içnde uyuyo saf

--------------- Ekleme ---------------

ölürm sna yaa fıstık'mmmm
 
Tepkiler: huri$, Necmati ve Tuba.Erva

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Kedileri çok severim ama bu kedi değil koyun gibi mübarek
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
hakaret etme minik kedime
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Pekte minikmiş cinsi ne merinos kedisimi
 

Aziz™

Üye
kedi düşmanı.birde kutuya koymuş.başka yermi yoktu
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
ya ben nye koyayım kendisi qdip qiriyo içine orda uyuyo
bilmiyom cinsini eheheh
 

Aziz™

Üye
kurbanlık kuzuya benziyortiftik keçisinin familyasından olabilir
 

EroL

Emekli Yönetici
yazık o hayvana çıkar onu kutudan
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
bn koymadm ya kendisi qiriyo orda mutlu o
 

zx6r

Üye
kutudan çıakrt ama onu yazık 2 büklüm olmuş kedi
kendisi giriyorsada daha büyük bir kutuya girebilir değil mi ?
kutuyu değiştir o zaman.
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
eczanedeki kedimdi o.ztn bi çok kutu vardı büyük küçük..o qidip onun içine qirip uyuyo
 

Aziz™

Üye
amma dert yaptınız arkadaşlar ya kız kedisini düşünmüyormu yani.kedi kendisi giriyorsa zorlamı sokacaksın başka kutuya yahu
 

EroL

Emekli Yönetici
Aziz™;2196122' Alıntı:
amma dert yaptınız arkadaşlar ya kız kedisini düşünmüyormu yani.kedi kendisi giriyorsa zorlamı sokacaksın başka kutuya yahu
avukatlıkmı okuyosun ?
 

Aziz™

Üye
evet bitirdim sayılır..
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
oof eqlenelim dedk triplere qirdi herkes
bn kedimi ztn hepinzdn çk dşünüyorm kndi yediqm yemeqi veriyorm ona herqn merak etmeyin..
ama çatlak bi kedi.dolapların altına fln qiriyodu
 

Praetor

Emekli Yönetici
Sen de mi kedicisin
Benim de bir tane var pamuk gibi... Şimdi farkettim de ben kendi kedim hakkında hiç konu açmadım

Bu arada arkadaşlar kediler rahatlarına inanamayacağınız kadar düşkündürler.
Bir kedi o kutuya girmek istemiyorsa zaten sokamazsınız. İstiyorsanız bir deneyin de görün

Çok şirinmiş gerçekten de. Allah bağışlasın
 

anl_tr

Emekli Yönetici
Güzelmiş...
Ama kedilerden hoşlanmam.
Köpekleri daha çok seviyorum daha sıcak geliyor, bende doberman var,bir ara resmini eklerim...
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Güzelmiş...
Ama kedilerden hoşlanmam.
Köpekleri daha çok seviyorum daha sıcak geliyor, bende doberman var,bir ara resmini eklerim...
anaaam doberman mı hiç haz etmem köpekten

kediciym tabi ölüyorum kedi kedi diye tşk ederm admincm
bnm önceki kedimin albümümde var zaten fotosu o minicik
 
offff offff Kızın Senin Aklın Yerindemi Laa O Kedi O Kutu Nasıl Soktun Senin Gibi Şişman Bea O Daha Büyük Kutumu Yoktu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...