:( kazıklanıyormuyum =( acıl yardım!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

emre1661

Üye
    Konu Sahibi
:( kazıklanıyormuyum =( acıl yardım!!
Casper Monitör + 1GB Dynet DDR2 667 64Mx16 RAM
+ 2.00 GHZ INTEL PENTIUM DUAL
CORE E2180 İŞLEMCİ + SONY DVD
READER + POWER SUPLY
yardım edın blgsyarcı bu donanımlara hardskkıde getırırsen 150 verym dedi Kazıklanyormuyum yardımcı olun beyler akşama gel al dedi paranı monıtorn kablolarnda getr dedı Szce Bu fıyata vermelmym ???

----------Eklendi @ 16:42:56 ---------- Yazıldı @ 16:37:47 ----------

Arkadaşlar Akşama kadar SUREM VAR NOLUR YARDIMCI OLUN SIZCE BU FIYATA SATMALIMIYIM KAZIKLANIRMYM ? ACIL CEVAP BEKLIYORUM AKSAM 7DE 160 GBLIK HARDDSKDE GETRP PARAYIMI ALAYM YOKSA DONANIMLARIMI GERIMI ALAYIM ARKADAŞLAR ÇOK ACIL CEVAP BEKLIYORUM. Sımdıden tşkr edrm hepnze.
 


Mert045

Mert045

Üye
Bence geri al.
 

emre1661

Üye
    Konu Sahibi
Ama paraya ıhtıyacım var :( bana yardımcı olurmusun kaca satarım bu :s donanımları :s benı bıraz aydınlatırmısın bılader :s
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
evet kazıklanıyorsun...

----------Eklendi @ 16:17:16 ---------- Yazıldı @ 16:08:44 ----------

işlemci yi 60 TL ye satarsın.
power kaç watt 10 TL say.
dvdrom 20 TL writer özelliği varmı ?
kasa 10 tl desek
1 gb ram 20 tl
monitör kaç inç ona göre değişir. ? ve modeli ne ?

anakart ve ekran kartı nerde ??

harddiski sakın satma.. zaten şuan sıfırları çok pahalılar... istersen sana sadece harddisk için alıcı bulurum hemen :)
 

emre1661

Üye
    Konu Sahibi
BILADER MONITORDE VAR SENIN VERDĞN FIYATLAR ZATEN O ADAMIN VERDĞI 150TLYE GELMYORMU 2CSI 160 GB HARDDSKI NEKADARA SATARIM ? Adam 50tl dyor
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
anakart ekran kartı yokmu ?? monitör kaç inç LCD mi ne ?

diyerleri 120 lira tutuyor.. anakart ekran kartı ve monitörü 30 TL mi saymış !!!!! :oha:
 

emre1661

Üye
    Konu Sahibi
Casper monıtor lcd ekran bunada 85tl dıyor artı kablolarınıda ıstıyor mecbur akşama verıcem yapcak bşy yok :s

----------Eklendi @ 17:33:01 ---------- Yazıldı @ 17:30:37 ----------

Ana kart bozuk :s bşy saymşmı blmyorm :s

----------Eklendi @ 17:35:27 ---------- Yazıldı @ 17:33:01 ----------

EkRAN KARTIM YOK :D Anakartta onboard yani =d Anakartta Bozuk ztn
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
200 TL den aşagı verme...
sen 220 de arayı bulun 210 a ver :)
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
harddıskde vereceksen
250 TL
 

emre1661

Üye
    Konu Sahibi
Bılader adam 150tlyı zor verıyor :s 200 desem düşüp bayılır :s bana alıcı bulabılırmsn bu arada monıtor yepısyenı 18 ınc sanrm blmyorm vala :s bana alıcı bulurmsn

----------Eklendi @ 18:01:58 ---------- Yazıldı @ 17:56:50 ----------

Ya bıde hesaplayarak solermsn mesela monıtor nekadar yapar tek tek hesaplayp yazarmsn allah razı olsun ılglendğn içn. ;)
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
sana alıcı bulamam ama 150 lıraya kazıklanmış olursun...
Satma bılgısayarı o adama...
Ben fıyatları saydım yukarda sen kendın baska ırıne satsan o parcalar monıtorle bırlıkte en az 200 tl felan yapar.... Ama degısır tabıı 250 yede satabılırsın:ehe
 

Otuz

Üye
kimseni gazına gelme ederi odur oda ufak bir mevla koyup satacak hani elden satarsan 200/220 arası eder
 

emre1661

Üye
    Konu Sahibi
Sattım bıle harddskı vermedım ama :s sadece onlara 100tl verdı
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
Hmmm
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Hadi hayırlısı :)
 
Ns_Lion

Ns_Lion

Üye
Dostum Parça parça satarsan daha karlı satarsan haberin olsun.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt