Silinen Üye 1145465
Kapalı Hesap
Yok insafsızlar bardağa koydular beni dibinede 2 gram su attılarTeşekkür ederim, sıcaklarla boğuşmaya devam
Önce saksıda mıydın![]()

Yok insafsızlar bardağa koydular beni dibinede 2 gram su attılarTeşekkür ederim, sıcaklarla boğuşmaya devam
Önce saksıda mıydın![]()

ne mesajıydı birdaha yazsanaAltı üstü bir şey sorduk mesaj hemen silinmiş.

Hayır ulan vanminhtpapakudioflu sildi, gördüm yönetici görevini uyguluyordu sonra bu konuya baktı bende ne yaptığuına bakmak için konuya girdim yetişemedim
etiketleyeyim mi
![]()
tamam düzenliyorum yalnız bi 4-5 saat işim var silen admini etiketliyorum o ilgilensinalintiyi duzenle la nexus

ispiyonculuk yapma lantamam düzenliyorum yalnız bi 4-5 saat işim var silen admini etiketliyorum o ilgilensin![]()
tamam la düzenledimispiyonculuk yapma lan
dur sende mesajları düzenle çaktırmayalım muhabbet ediyor gibi yapalım 
Tamam ben ilgileniyorum simdi Kesin biri ispiyonladi içerde adamlarim var kim oldugunu ogreneyim cikista sıkıştırırızAltı üstü bir şey sorduk mesaj hemen silinmiş.

ben iftara kuzu ceviriyorum@papakudioflu abi mangal yok sana![]()

Hobaaaben iftara kuzu ceviriyorum![]()
abi bende tatil çok. Selimpaşa macerası da yapacağım inşaAllah. İşte o zaman kesin görüşeceğiz. Mangallı yada mangalsız 
hayirlisi be kardesim insallah gorusuruz. beklerim.Hobaaaabi bende tatil çok. Selimpaşa macerası da yapacağım inşaAllah. İşte o zaman kesin görüşeceğiz. Mangallı yada mangalsız
![]()
Dede allah nasip ederse yanina geliyorum ünv. İcinHobaaaabi bende tatil çok. Selimpaşa macerası da yapacağım inşaAllah. İşte o zaman kesin görüşeceğiz. Mangallı yada mangalsız
![]()

SüperDede allah nasip ederse yanina geliyorum ünv. İcin![]()


Daha tercihler baslamadi ama buyuk ihtimalle ya Yildiz Teknik ya da Fatih olacak gibi. Eger kazanirsam sozum var biliyon.Süper
Mangal da sucukta fena oluyor he
Sonuçlar nasıl dostum? Buralardan mı kazandın harbi?
Bir mangal keyfi cekeriz 
