kayıt dışı telefonlarınız alınır

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tmrcntmr

tmrcntmr

Üye
    Konu Sahibi
kayıt dışı telefonlarınız alınır
yabancı menü veya türkçe farketmez kayıt dışı kalmış telefonlarınız alınır 0543 482 79 07 [email protected]
 


xchampionx

Üye
her model olurmu eskisi yenisi yani kısaca ne olursa olsun fark etmezmi edermi ?
 
tmrcntmr

tmrcntmr

Üye
    Konu Sahibi
üst modeller
 
blackcastle

blackcastle

Üye
Nokia 6020 var 30 tl kayıtsız düşünürsen.
 
tmrcntmr

tmrcntmr

Üye
    Konu Sahibi
teşekkür ederim kardeşim
 

glycoll

Üye
nokia n900 var. 0 istedigin kadar. 1350 den veriorum istersen. yada toplu siparislerin varsa 20 adet gibi 0 telefonlarda getirebilirim amerikada yasiyorum bilgine
 

littlemosque

Üye
Benimde elimde n73 var.. İmei kayıt dışıdır.. Her 6 ayda bir yenilettirmekten bıktım.. Şu an alımlarınız devam ediyormu ?
 
Blackberry41

Blackberry41

Üye
Blackberry 9500 storm - 800 TL Uyar mı?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt