Kaydırma Sorunu [XP]

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Kaydırma Sorunu [XP]
Arkadaşlar internette sayfayı kaydırdığımda fazlasıyla kayıyor gibi geldi bana. Denetim masası > fare'den kaydırma seçeneğini 1'e düşürdüm yine aynı sanki. 3 gündür Windows 7 kullanıyodum fakat kasınca XP'ye döndüm tekrar. Çözümü olan?
 

SHS

Üye
resim alabilirmisin? Bakalım
 
    Konu Sahibi


Tek kaydırmada bu kadar iniyor.
 

SHS

Üye
valla sorunun çözümünü bilmiyorum aklıma da yapacak bisey gelmiyo ama netten baktığım kadarıyla win7 kaynaklı bi sorun, win7 kurunca da aynı mıydı?
 
    Konu Sahibi
Win7'den önce normaldi, Win7'ye geçincede normaldi yani hiç bir değişiklik hissetmemiştim. Ama şuan farklı geldi. SP3'ü kurduktan sonra bakayım belki düzelir. Teşekkürler.
 

Avunyali

Üye
Mouse 3 ü Döndürünce 1 Kayması Sorun Olabilir ... ben 1 e düşürdüm Öyle bir Sorunum yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...